Redesign Arla Biologisch door ProudDesign
- Design
- 24 apr 2018 @ 11:52
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 24 apr 2018 @ 11:52
- Redactie Design
In 2010 werd Arla Biologisch in de supermarkt geïntroduceerd met een design van ProudDesign en na acht jaar is het tijd voor de volgende stap.
Steven de Cleen van ProudDesign: ‘Het opvallende, naïef-natuurlijke design voor de biologische zuivel van Arla is sinds kort vernieuwd. Het pak is nu nog groener, doordat het bruiner is! Met een laagje minder verpakking, een duurzame dop en 100% ongebleekt en mat bruin karton voor een 34% lagere CO2 uitstoot. Het design zelf communiceert nu sterker dat het biologisch is, wat zorgt voor duidelijke samenhang in het assortiment en dat past ook goed bij de nieuwe, natuurlijkere verpakking. Op een heldere en motiverende manier wordt deze natuurlijkere koers verbeeld en uitgelegd dankzij een nieuw internationaal design met sterke lokale invloeden. Wij zijn er trots op.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes