Redesign Arla Biologisch door ProudDesign

Redesign Arla Biologisch door ProudDesign
  • Design
  • 24 apr 2018 @ 11:52
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

In 2010 werd Arla Biologisch in de supermarkt geïntroduceerd met een design van ProudDesign en na acht jaar is het tijd voor de volgende stap.


Steven de Cleen van ProudDesign: ‘Het opvallende, naïef-natuurlijke design voor de biologische zuivel van Arla is sinds kort vernieuwd. Het pak is nu nog groener, doordat het bruiner is! Met een laagje minder verpakking, een duurzame dop en 100% ongebleekt en mat bruin karton voor een 34% lagere CO2 uitstoot. Het design zelf communiceert nu sterker dat het biologisch is, wat zorgt voor duidelijke samenhang in het assortiment en dat past ook goed bij de nieuwe, natuurlijkere verpakking. Op een heldere en motiverende manier wordt deze natuurlijkere koers verbeeld en uitgelegd dankzij een nieuw internationaal design met sterke lokale invloeden. Wij zijn er trots op.’

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken