Redesign Arla Biologisch door ProudDesign
- Design
- 24 apr 2018 @ 11:52
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 24 apr 2018 @ 11:52
- Redactie Design
In 2010 werd Arla Biologisch in de supermarkt geïntroduceerd met een design van ProudDesign en na acht jaar is het tijd voor de volgende stap.
Steven de Cleen van ProudDesign: ‘Het opvallende, naïef-natuurlijke design voor de biologische zuivel van Arla is sinds kort vernieuwd. Het pak is nu nog groener, doordat het bruiner is! Met een laagje minder verpakking, een duurzame dop en 100% ongebleekt en mat bruin karton voor een 34% lagere CO2 uitstoot. Het design zelf communiceert nu sterker dat het biologisch is, wat zorgt voor duidelijke samenhang in het assortiment en dat past ook goed bij de nieuwe, natuurlijkere verpakking. Op een heldere en motiverende manier wordt deze natuurlijkere koers verbeeld en uitgelegd dankzij een nieuw internationaal design met sterke lokale invloeden. Wij zijn er trots op.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing