[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër over de vega-trend en foodinfluencers
- Food-en-retail
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInterview
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Redactie Food en Retail
Dit is Crunch, hier hoor je over de movers en shakers uit de wereld van food&marketing. Met vandaag Isabel Boerdam, oprichter van De Hippe Vegetariër. Je hoort in deze uitzending hoe je als foodmerk kunt inspelen op de huidige vega-trend en hoe je samenwerkt met een food-influencer.
En: What’s is next op het gebied van vegetarisch eten en vega-lifestyle?
Isabel Boerdam is 28 jaar en, sinds haar negende de huidige vega-trend. Vijf jaar geleden startte zij het online platform De Hippe Vegetariër. Haar motto? Vegetarische eten kan best leuk en best lekker zijn. Een vooruitziende blik: want groenten en vega zijn dé alles overheersende foodtrends van dit moment.
Dit blijkt uit de recente ophef over de Kerst-Allerhande die teveel vega-gerechten zou bevatten, het RIVM-rapport waaruit blijkt dat we de afgelopen vijf jaar meer groenten zijn gaan eten en de recente ‘minder vlees campagne’ van het Voedingscentrum.
En de verwachting is dat dit de komende jaren de aandacht voor vega in de media en in marketingland verder zal toenemen. Klik op de link hieronder om de nieuwe Crunch-podcast met Isabel en Marcus over deze onderwerpen te beluisteren!
(PvWK)
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
Wil je eerdere afleveringen beluisteren?
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Hippe Vegetarier
- Marcus Polman
- Kerst
- Isabel Boerdam
- vega
- marketing
- trends
- influencers
- podcast
- meer groenten
- MarketingTribune
- vega-gerechten
- De Hippe Vegetariër
- Allerhande
- interview
- food
- HPB
- Crunch
- ophef
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 01-05-2024
- Unox Soep in Zak positioneert zich... 29-04-2024
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
- [marketeer 200] Chiel van Leeuwen -... 26-04-2024
- Jumbo lanceert Deep screen - 3D... 26-04-2024
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing