[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër over de vega-trend en foodinfluencers
- Food-en-retail
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInterview
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Redactie Food en Retail
Dit is Crunch, hier hoor je over de movers en shakers uit de wereld van food&marketing. Met vandaag Isabel Boerdam, oprichter van De Hippe Vegetariër. Je hoort in deze uitzending hoe je als foodmerk kunt inspelen op de huidige vega-trend en hoe je samenwerkt met een food-influencer.
En: What’s is next op het gebied van vegetarisch eten en vega-lifestyle?
Isabel Boerdam is 28 jaar en, sinds haar negende de huidige vega-trend. Vijf jaar geleden startte zij het online platform De Hippe Vegetariër. Haar motto? Vegetarische eten kan best leuk en best lekker zijn. Een vooruitziende blik: want groenten en vega zijn dé alles overheersende foodtrends van dit moment.
Dit blijkt uit de recente ophef over de Kerst-Allerhande die teveel vega-gerechten zou bevatten, het RIVM-rapport waaruit blijkt dat we de afgelopen vijf jaar meer groenten zijn gaan eten en de recente ‘minder vlees campagne’ van het Voedingscentrum.
En de verwachting is dat dit de komende jaren de aandacht voor vega in de media en in marketingland verder zal toenemen. Klik op de link hieronder om de nieuwe Crunch-podcast met Isabel en Marcus over deze onderwerpen te beluisteren!
(PvWK)
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
Wil je eerdere afleveringen beluisteren?
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- trends
- HPB
- Marcus Polman
- marketing
- Isabel Boerdam
- vega-gerechten
- MarketingTribune
- Kerst
- vega
- influencers
- meer groenten
- podcast
- food
- Crunch
- Hippe Vegetarier
- ophef
- De Hippe Vegetariër
- Allerhande
- interview
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management