[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër over de vega-trend en foodinfluencers
- Food-en-retail
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInterview
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Redactie Food en Retail
Dit is Crunch, hier hoor je over de movers en shakers uit de wereld van food&marketing. Met vandaag Isabel Boerdam, oprichter van De Hippe Vegetariër. Je hoort in deze uitzending hoe je als foodmerk kunt inspelen op de huidige vega-trend en hoe je samenwerkt met een food-influencer.
En: What’s is next op het gebied van vegetarisch eten en vega-lifestyle?
Isabel Boerdam is 28 jaar en, sinds haar negende de huidige vega-trend. Vijf jaar geleden startte zij het online platform De Hippe Vegetariër. Haar motto? Vegetarische eten kan best leuk en best lekker zijn. Een vooruitziende blik: want groenten en vega zijn dé alles overheersende foodtrends van dit moment.
Dit blijkt uit de recente ophef over de Kerst-Allerhande die teveel vega-gerechten zou bevatten, het RIVM-rapport waaruit blijkt dat we de afgelopen vijf jaar meer groenten zijn gaan eten en de recente ‘minder vlees campagne’ van het Voedingscentrum.
En de verwachting is dat dit de komende jaren de aandacht voor vega in de media en in marketingland verder zal toenemen. Klik op de link hieronder om de nieuwe Crunch-podcast met Isabel en Marcus over deze onderwerpen te beluisteren!
(PvWK)
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
Wil je eerdere afleveringen beluisteren?
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Allerhande
- food
- meer groenten
- ophef
- Crunch
- interview
- vega-gerechten
- trends
- podcast
- Isabel Boerdam
- MarketingTribune
- Marcus Polman
- Hippe Vegetarier
- marketing
- De Hippe Vegetariër
- influencers
- Kerst
- vega
- HPB
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




