[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër over de vega-trend en foodinfluencers
- Food-en-retail
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInterview
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Redactie Food en Retail
Dit is Crunch, hier hoor je over de movers en shakers uit de wereld van food&marketing. Met vandaag Isabel Boerdam, oprichter van De Hippe Vegetariër. Je hoort in deze uitzending hoe je als foodmerk kunt inspelen op de huidige vega-trend en hoe je samenwerkt met een food-influencer.
En: What’s is next op het gebied van vegetarisch eten en vega-lifestyle?
Isabel Boerdam is 28 jaar en, sinds haar negende de huidige vega-trend. Vijf jaar geleden startte zij het online platform De Hippe Vegetariër. Haar motto? Vegetarische eten kan best leuk en best lekker zijn. Een vooruitziende blik: want groenten en vega zijn dé alles overheersende foodtrends van dit moment.
Dit blijkt uit de recente ophef over de Kerst-Allerhande die teveel vega-gerechten zou bevatten, het RIVM-rapport waaruit blijkt dat we de afgelopen vijf jaar meer groenten zijn gaan eten en de recente ‘minder vlees campagne’ van het Voedingscentrum.
En de verwachting is dat dit de komende jaren de aandacht voor vega in de media en in marketingland verder zal toenemen. Klik op de link hieronder om de nieuwe Crunch-podcast met Isabel en Marcus over deze onderwerpen te beluisteren!
(PvWK)
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
Wil je eerdere afleveringen beluisteren?
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- ophef
- vega
- podcast
- Allerhande
- influencers
- Marcus Polman
- vega-gerechten
- meer groenten
- MarketingTribune
- Isabel Boerdam
- marketing
- Crunch
- interview
- Hippe Vegetarier
- trends
- De Hippe Vegetariër
- HPB
- Kerst
- food
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers