[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër over de vega-trend en foodinfluencers
- Food-en-retail
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInterview
- 6 dec 2018 @ 11:47
- Redactie Food en Retail
Dit is Crunch, hier hoor je over de movers en shakers uit de wereld van food&marketing. Met vandaag Isabel Boerdam, oprichter van De Hippe Vegetariër. Je hoort in deze uitzending hoe je als foodmerk kunt inspelen op de huidige vega-trend en hoe je samenwerkt met een food-influencer.
En: What’s is next op het gebied van vegetarisch eten en vega-lifestyle?
Isabel Boerdam is 28 jaar en, sinds haar negende de huidige vega-trend. Vijf jaar geleden startte zij het online platform De Hippe Vegetariër. Haar motto? Vegetarische eten kan best leuk en best lekker zijn. Een vooruitziende blik: want groenten en vega zijn dé alles overheersende foodtrends van dit moment.
Dit blijkt uit de recente ophef over de Kerst-Allerhande die teveel vega-gerechten zou bevatten, het RIVM-rapport waaruit blijkt dat we de afgelopen vijf jaar meer groenten zijn gaan eten en de recente ‘minder vlees campagne’ van het Voedingscentrum.
En de verwachting is dat dit de komende jaren de aandacht voor vega in de media en in marketingland verder zal toenemen. Klik op de link hieronder om de nieuwe Crunch-podcast met Isabel en Marcus over deze onderwerpen te beluisteren!
(PvWK)
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
Wil je eerdere afleveringen beluisteren?
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- vega
- HPB
- Marcus Polman
- Allerhande
- Hippe Vegetarier
- Kerst
- Isabel Boerdam
- interview
- vega-gerechten
- meer groenten
- ophef
- influencers
- trends
- Crunch
- food
- De Hippe Vegetariër
- MarketingTribune
- marketing
- podcast
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes