Biografie De redactie van marketingtribune.nl/food-en-retail schrijft voor het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
Redactie Food en Retail
D66 versus citymarketing Amsterdam
Genoeg denderend geraas van roltrolleys, er komt al genoeg bezoek. Partij D66 wil dat er geen cent belastinggeld meer wordt uitgegeven om toeristen naar Amsterdam te lokken. Marketingbudget ter promotie van de hoofdstad kan beter worden besteed aan het in de etalage zetten van andere plaatsen in Nederland, stelt Kamerlid Jan Paternotte.
Jumbo bezorgt tienduizenden kerstdiners bij eenzame ouderen en armen
Kerstmis vier je samen. Maar helaas is deze traditie niet voor iedereen vanzelfsprekend. 'Veel ouderen voelen zich vaak eenzaam en er zijn gezinnen die het financieel niet op eigen kracht redden', stelt Jumbo.
Bellavita Expo kondigt 'sterren line-up' aan op Horecava
Bellavita Expo Amsterdam heeft de namen bekendgemaakt van de top chef-koks en sommeliers die op de Horecava hun kunsten gaan vertonen. Zij verzorgen masterclasses, demonstraties en lezingen over de nieuwste culinaire trends in Italië.
[video] Heineken komt met feestdagen-gadgets
We kennen ze allemaal wel: de gangmakers die vol overgave de sfeer erin proberen te brengen tijdens de feestdagen. Dit jaar gaat dat volgens brouwerij Heineken zeker lukken met de 'Heineken® feeststrik' en de 'Heineken® Magnum fles'.
Albert Heijn, Dirk en Aldi stappen in folderoffensief Ja/Ja
Albert Heijn, Aldi en Dirk van den Broek anticiperen op de invoering van de ja-ja-sticker in Amsterdam. De drie supermarktketens doen mee aan de campagne 'Zet je brievenbus op groen', opgezet door de folderbranche.
[video] Geraldine Kemper opent Nestlé’s Kitkat Chocolatory
Geraldine Kemper heeft de Kitkat Chocolatory op Utrecht Centraal Station geopend. Hier kunnen chocoladeliefhebbers tot en met 23 december hun hart ophalen, belooft het merk.
Erwin Dito (director Marketing McDonald's) kondigt december Cadeau Kalender aan
Na het succes van afgelopen jaren trapt McDonald’s de decembermaand groots af met de Cadeau Kalender. 'De campagne draagt bij aan een flinke groei van gasten die onze restaurants bezoeken én een forse toename van app installs', reageert Erwin Dito, director Marketing, Communicatie en Consumer Insights van McDonald’s Nederland.
Branche in hoger beroep versus opgedrongen Ja/Ja sticker
Brancheorganisatie MailDB, KVGO (Koninklijk Verbond van Grafische Ondernemingen) en reclameverspreider Spotta gaan tegen de uitspraak van de Rechtbank in hoger beroep, waarin de gemeente Amsterdam het gegund wordt een van het landelijke systeem afwijkende sticker in te voeren tegen brievenbusreclame.
De Kuyper vanaf januari 2018 distributeur van Beam Suntory merken
Koninklijke de Kuyper, wereldwijde marktleider in premium cocktail likeuren, start vanaf 1 januari 2018 met de distributie van Beam Suntory merken op de Nederlandse markt. De eerste stap in deze veelbelovende samenwerking is het distribueren van de merken Jim Beam, Maker’s Mark, Sourz, Sauza Tequila en Canadian Club.
Future foods Jimmy Joy in Albert Heijn-schap
De Nederlandse startup Jimmy Joy - dat zich richt op gemaksvoeding - verkoopt vanaf 4 december zijn producten, naast de eigen webshop, ook via ruim 600 Albert Heijn-supermarkten in heel Nederland. Het assortiment van Jimmy Joy bestaat uit maaltijdrepen en drinkmaaltijden in smaken zoals vanille en chocolade. De repen en shakes worden gebruikt als ontbijt, lunch of avondeten en bevatten per product minimaal 20% van de dagelijks benodigde vitamines en mineralen, vezels, koolhydraten, eiwitten en vetten.
BaByliss lanceert rijdende haarboutique
'Om het drukke leven van vrouwen een beetje comfortabeler te maken', introduceert BaByliss deze week in Rotterdam de eerste rijdende haarboutique ter wereld. En dat geheel in stijl met een tram uit de jaren ’60!. Iedereen kan drie dagen lang gratis meerijden met deze BaByliss Boutique-Express. 'Zo kan elke vrouw ervaren hoe de nieuwe BaByliss Sensor-lijn vrouwen helpt om sneller, veiliger én gemakkelijker mooier haar te krijgen.'
Albert Heijn in startblokken voor feestdagen - recordaantal online bestellingen verwacht
Met 13 miljoen transacties in de winkels en op ah.nl én een kwart meer omzet dan in een reguliere week is kerst de drukste periode van het jaar voor Albert Heijn. De laatste dagen voor Kerst worden 17 miljoen dozen en kratten met producten afgeleverd bij Albert Heijn-winkels, verspreid door het land. De supermarkt bereidt zich voor op deze militaire operatie door onder andere 15% meer chauffeurs in te zetten en ruim 85.000 personeelsleden in te schakelen op de winkelvloer. AH verwacht een recordaantal online bestellingen.
Intermarché presenteert kerstcommercial 2017
Intermarché is een Europese supermarktketen met vestigingen in negen verschillende landen, waaronder België, Frankrijk en Polen. In totaal telt de retailketen ruim 2000 winkels, waarvan ruim 1500 in Frankrijk. België telt 82 Intermarché-vestigingen, waarvan twee in Vlaanderen. Intermarché maakt deel uit van de Franse supermarktgroep les Mousquetaires, die in 1969 is opgericht. Dit gezegd hebbende, schakelen we over naar de nieuwe kerstcommercial van Intermarché, die vooral door Franstaligen als toonaangevend in Europa wordt gezien. Het gaat deze keer (pas op!) ook over schoorstenen... Oordeel zelf!
[Scoops] Zinneprikkelende verleiding
Het prikkelen van de zintuigen is een belangrijk middel om gasten te verleiden. In aanloop naar de Horecava 2018 wordt het digimag Scoops uitgegeven. In de november editie belicht de redactie een aantal horecaconcepten die gebruik maken van zintuigen voor de beste klantbeleving. Volers van dit platform kunnen gratis meegenieten via de speciale link. In een video hoort en ziet u over de geur van verse koffie. U leest over het Innovation & TrendLAB tijdens de beurs en Puck Kerkhoven schrijft ditmaal over de smaaksensatie van de kikkererwten. Plus de nominaties voor de 18e Horecava Innovation Award. Geniet ervan.
McDonald's maakt duizenden nieuwe overnachtingen in Ronald McDonald Huizen mogelijk
Tijdens de jongst leden tweede editie van McHappy Day maakte eindbaas Manu Steijaert van McDonald’s Nederland bekend 10.358 overnachtingen in RM huizen mogelijk te maken, waardoor ouders dicht bij hun zieke kind kunnen zijn. De overnachtingen kunnen worden gedoneerd omdat het afgelopen jaar bij ieder verkocht Happy Meal werd gedoneerd aan het Ronald McDonald Kinderfonds. Alle 243 restaurants in Nederland zetten het Kinderfonds in het zonnetje: een sympathieke marketingactie van het merk.
[Black Friday] Kwart jongeren ziet winkelstraten net zo lief verdwijnen
Maar liefst 23 procent van de jongeren (16-29) heeft er geen enkel probleem mee als winkelstraten zouden verdwijnen en er alleen nog maar webshops bestaan. Dit blijkt uit onderzoek van Acties.nl, gehouden onder 1.115 Nederlanders naar online shoppen. Opdringerig winkelpersoneel blijkt voor meer dan de helft van de jongeren een reden te zijn om online aankopen te doen. Ook ziet driekwart van hen graag meer winkels meedoen aan Black Friday.
'Huisgemaakt' geeft een kijkje in de keuken van La Place
De feestdagen zijn in aantocht dus pakken veel merken en foodproducenten uit met een leuk kookboek. Een kwestie van marketing. In het nieuwe kookboek ‘Huisgemaakt’ van La Place staat volgens de Jumbo-restaurantketen een gevarieerde selectie van de allerlekkerste La Place-gerechten op het menu. 'Dit kleurrijke kookboek biedt volop inspiratie met meer dan 150 seizoensrecepten voor thuis: eenvoudige en gemakkelijk te maken gerechten voor elk moment van de dag. Zodat iedereen de allerlekkerste gerechten van La Place nu óók thuis kan maken.'
Overname Riedel door Standard Investment afgerond
De overname van fruit- en vruchtensappenbedrijf Riedel door de Nederlandse investeringsmaatschappij Standard Investment is afgerond. Standard Investment neemt de aandelen en de activiteiten van Riedel over van zuivelonderneming FrieslandCampina, sinds 1970 de eigenaar van Riedel, melden beide partijen. Voor Standard Investment, dat onder meer belangen heeft in Burger King Nederland, betekent de overname een belangrijke uitbreiding van haar portfolio.
Albert Heijn bezorgt binnen kwartier met 'flits service' op Zuidas
Albert Heijn gaat flitsbezorgen in Amsterdam. Bedrijven en bewoners aan de Zuidas kunnen hun boodschappen binnen een kwartier aan de deur bezorgd krijgen. Hiermee is vaker geëxperimenteerd, meldt stadskrant Het Parool. Wel is de korte levertijd een Nederlands unicum.
Genomineerden voor de Next Unicorn Award 2017 bekend
De Next Unicorn Award wordt dit jaar voor de derde keer uitgereikt om het belang van startende bedrijven met scale-up potentieel uit de regio te onderstrepen. De winnaar van de Next Unicorn Award heeft zijn sporen verdiend in het ondernemerschap, maar heeft tevens zijn voetafdruk achtergelaten in de Amsterdamse regio. Retailer Picnic zit bij de laatste drie.
Wakker Dier vliegt kiloknallers van Hoogvliet aan
Wakker Dier start vandaag een campagne tegen kiloknallers bij Hoogvliet. De supermarktketen had in het derde kwartaal van 2017 namelijk veel vlees en vleeswaren zonder dierenwelzijnskeurmerk in haar folder staan.'Omdat Hoogvliet zo nodig wil stunten met kiloknallers, worden de dieren veroordeeld tot een miserabel leven in industriële stallen', aldus Anne Hilhorst van Wakker Dier die net een Gouden Effie won.
FonQ legt focus op Belgische markt
Webwarenhuis FonQ investeert in het veroveren van een grotere marktpositie op de Belgische markt. Lokale focus en sterke merkpositionering zijn hierbij leidend. Net als in Nederland zal FonQ.be zich richten op de domeinen wonen, koken en lifestyle. Wegens de aanhoudende groei in Nederland en de verwachte groei in België is er een nieuw hoofdkantoor met warehouse in ontwikkeling, meldt het merk.
Waarom de foute kersttrui zo’n goed gevoel geeft
Voor het derde jaar op rij zijn de kersttruien helemaal hot voor de feestdagen. Dit jaar draagt naar verwachting 1 miljoen Nederlanders weer deze ultieme feesttrui. Dit blijkt uit cijfers van online winkelcentrum Beslist.nl. Hoe komt het dat foute kersttrui de laatste jaren zo’n succes is? En wat is de trend voor 2017?
Dunkin' Donuts opent op Centraal Station Amsterdam
De eerste Dunkin’ Donuts in samenwerking met de NS is geopend op het Centraal Station te Amsterdam. Amsterdam Centraal is het eerste treinstation met een Dunkin’ Donuts filiaal, nadat er vanaf 23 maart zeven vestigingen in Nederland zijn geopend. Deze achtste vestiging is volgens de nieuwste internationale huisstijlelementen vormgegeven. Dat maakt Dunkin’ Donuts, een wereldspeler in coffee- & baked goods merken, vandaag bekend. 'Dunkin’ Donuts telt ruim 12.200 winkels in 45 landen.
Heineken verhoogt bierprijs in de horeca
Heineken verhoogt de bierprijs voor de horeca. Ondernemers gaan in 2018 gemiddeld 2,8 procent meer betalen. Bij veel horecaondernemers viel de brief met dit nieuws de afgelopen dagen in de bus, meldt Misset Horeca. 'Opnieuw', concludeert het vakmedium.
'Singles Day' tikt in 1 dag de 25 miljard dollar aan: lessen voor Nederlandse marketeers
Singles Day op zaterdag 11 november heeft voor de Chinese webshop Alibaba weer nieuwe records gebroken. Met 25,4 miljard dollar aan dagomzet versloeg het bedrijf de meest optimistische voorspellingen. De omzet kwam ten opzichte van vorig jaar zelfs 39 procent hoger uit. Een soort Sinte Maarten op de ultra-turbo. Igor Beuker deelt Alibaba-lessen voor Nederlandse marketeers en ondernemers: 'digitaal en digital commerce betekent overleven en groeien.' Greenpeace tempert intussen het dolgedraaide materialisme met 'NIKS'.
[Food Inspiration Magazine] Design & mood
Het nieuwe Food Inspiration Magazine is uit. Maar voor één keer wijkt de redactie af van het brengen van food als inspiratie. Het interieur en de omgeving zijn namelijk net zo belangrijk, zo is de stelling. Wat zijn de duurzame interieurs, concepten en initiatieven van dit moment? FIM geeft traditiegetrouw aan volgers van platform Food&Retail van MarketingTribune een gratis link naar dit spetterende online magazine. Geniet van deze ontwerp- en sfeerspecial.
Jumbo City station Eindhoven opent 15 november
De door retailketen Jumbo aangekondigde winkel op station Eindhoven opent op woensdag 15 november de deuren. De winkel krijgt de nieuwe naam van Jumbo’s stadsconcept: Jumbo City.
Britse retailer John Lewis geeft personeel acteerlessen
Retailer John Lewis uit Engeland laat de 322 medewerkers in de nieuwe Oxford-vestigingen deelnemen aan acteerlessen. Volgens John Lewis stelt hen dat in staat om nog beter te presteren als het gaat om het verlenen van service. De medewerkers wordt geleerd hoe ze hun stem optimaal kunnen gebruiken.
Miljoenendeal fiscus en Procter onder de loep
Een lokale belastinginspecteur in Rotterdam heeft volgens dagblad Trouw in zijn eentje toestemming gegeven voor een miljoenenschikking met fmcg-gigant P&G, terwijl hij dat had moeten voorleggen aan een speciaal team van de fiscus. Dat meldt het medium op basis van onderzoek naar de Paradise Papers. Ook met partijen als Nike zouden deals zijn gesloten, waardoor de Nederlandse belastingbetaler achter het net vist.
Intertoys publiceert ranglijst met speelgoed-toppers in aanloop naar Sint en Kerstmis
Robotica, educatie en unboxing vormen de belangrijkste trends op speelgoedgebied in aanloop naar Sinterklaas en Kerstmis. Hatchimals surprise eieren, de Nintendo Switch en LOL verrassingsballen zijn het meest populaire speelgoed, maar worden op de voet gevolgd door robots, drones en ander technisch speelgoed. Ook bij meisjes wordt dit steeds populairder. Dat voorspelt marktleider Intertoys op basis van deze speelgoed top 10 voor de komende feestdagen.
[video interview] Peter Fedchenkov van INS: 'Grote merken omzeilen straks retailer met houdbare producten'
Een aantal grote levensmiddelenproducenten, waaronder Mars, Unilever en Reckitt Benckiser, sluit zich aan bij het nieuwe Engelse digitale platform INS. Dat stelt hen volgens vakblog Foodlog in staat om rechtstreeks aan consumenten te gaan leveren. INS wordt in 2018 getest. Volgens INS zullen de merkartikelen tot circa 30% goedkoper kunnen zijn omdat de marge en bonussen voor de supermarkten wegvallen uit de opbouw van de consumentenprijs. Een ontwikkeling die overslaat naar Nederland?
[onderzoek] 22 procent van de Nederlandse supermarkten heeft eigen bezorgservice
Ruim een op de 5 Nederlandse supermarkten beschikt over een eigen bezorgservice. Dat blijkt uit onderzoek van Boodschappenspot. Daarbij gaat het om winkels van de supermarktketens Jumbo, Coop, Plus, Spar, Dekamarkt, Vomar en een aantal AH-franchisers. Veel van deze supers bezorgen de boodschappen - met hun eigen bezorgservice - vanuit het eigen filiaal bij de klant thuis. In totaal hebben 860 van de in totaal 3.893 onderzochte Nederlandse supermarkten een eigen bezorgdienst. Plus is koploper met 248 filialen met een eigen bezorgdienst.
SoFine: '5 food documentaires waarna plantaardig nog beter smaakt'
De wereld van voeding is ingewikkeld, constatweert foodmerk SoFine. 'Goed dat er zoveel inspirerende food documentaires zijn gemaakt die je beeld verrijken en je laten nadenken over je eigen eetpatroon en het effect op de aarde. Wij snappen dat je door al die documentaires soms door de bomen het geredde oerwoud niet meer kunt zien. Daarom krijg je van ons wat food for thought voor je volgende tv-avondje. Daarna smaakt je plantaardige SoFine burger nóg lekkerder.' Dat belooft een kritische selectie.
Laurens Sloot (EFMI) zoekt partners voor 4G food&retail onderzoek
EFMI Business School is van plan om samen met de RUG de komende vier jaar een groot onderzoeksproject te doen in het kader van de Kennis- en Innovatie Agenda op het gebied van de 4 G's: Gezondheid, Gemak, Genieten en Goed gedrag (Groen). Deze trends vormen de belangrijkste groeidrijvers achter productverbeteringen en formulevernieuwingen, stelt initiator Laurens Sloot. 'We onderzoeken onder andere de fundamenten achter deze trends, de toepassingsvormen en de mate waarin deze trends waarde kunnen creëren voor consument, fabrikant en retailer.'
Bureau Jump! omgedoopt in Jump! Retail
Tien jaar na de oprichting van Jump!, verandert het Amsterdamse bureau haar naam in 'Jump! Retail'. Met deze naamswijziging wil Jump! Retail zich nog nadrukkelijker profileren als een omnichannel retailbureau. Jump!-oprichter Ernst-Jan Smids: “Wij zien een groeiende vraag bij onze klanten naar omnichannel gedreven marketingprogramma’s. Wij helpen onze klanten dagelijks hier invulling aan te geven. Met deze naamswijziging benadrukken wij onze expertise in en passie voor retail.
Albert Heijn start inline pilot
Albert Heijn is begonnen met een zogenoemde 'inline pilot' bij winkels in Rotterdam en Den Haag. In deze pilot worden online en offline-elementen met elkaar gecombineerd. Op die manier wil AH op de winkelvloer ook service bieden aan onlineklanten.
[interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCooks
MarketingTribune prolongeert de successerie 'Ondernemer van de Week'. Check de eerdere 116 gesprekken hieronder. Als nummer 117 interviewt de redactie Food&Retail Sven Dirkzwager, general manager van MyCOOKS, een game changing food e-commerce bedrijf dat de wereld verovert. 'Bij MyCOOKS bestel je niet zomaar eten maar een eet-belevenis. Buiten onze vele verse gerechten hebben wij ook een lijn vriesverse producten, een trend die in Engeland al groot is en nu zijn weg vindt naar Nederland', aldus foodondernemer Dirkzwager. Daarnaast onderscheidt MyCOOKS zich met duurzaamheid, capaciteit en kunde van de Chefs. Met hoofdletter C.
Starbucks lanceert feestdagencup
Starbucks lanceert vandaag de nieuwe kerstcup! Voor het eerst gaat het om een cup die in te kleuren is zodat klanten nu ook hun eigen twist kunnen geven aan hun favoriete Starbucks-drankje, meldt de koffieketen. 'Koffiepartners' krijgen gratis drankjes.
[boxtoernooi] Beursgang HelloFresh goed voor 318 miljoen euro - 'Marketing is alles'
Maaltijdbezorger HelloFresh gaat vandaag in Frankfurt naar de beurs voor 10,25 euro per aandeel, waarmee in theorie 318 miljoen euro wordt opgehaald, maar in praktijk ten hoogste 277 miljoen. Van de aandelen die HelloFresh uitgeeft, is 19 procent vrij verhandelbaar. 53 procent is in handen van investeringsmaatschappij Rocket Internet. Marketing is alles, zo zie je als je de omzet van de maaltijdbezorgers in Nederland afzet tegen de reclamekosten.
Fairtrade-week: Spar vraagt aandacht voor groene tas
Tot en met 5 november vindt de jaarlijkse Fairtrade Week plaats. Ook retailketen Spar sluit daarbij aan, en niet alleen tijdens deze week maar gedurende het gehele jaar heeft Spar een Fairtrade gecertificeerde katoenen tas in het assortiment. In samenwerking met de producent en Stichting Max Havelaar heeft Spar in het afgelopen jaar een duurzame tas ontwikkeld, met respect voor mens, dier en milieu. Die tas verdient deze week wel wat extra aandacht.
Start nieuwe actie: boeren en consumenten smeken bij hq AH om duurzame melk
Boze boeren en een groep consumenten deelden vandaag tijdens een actie van Milieudefensie, honderden pakken duurzame melk uit bij het hoofdkwartier van Albert Heijn in Zaandam. Milieudefensie wil dat Albert Heijn de boeren extra betaalt voor hun melk, zodat zij milieuvriendelijker kunnen werken. De actie bij AH is het begin van een estafette langs de hoofdkantoren van de zes grootste retailketens
[video report Cityguys 4] Burgers en bier in Brussel
De 'Cityguys' willen belangstellende foodies, marketeers en trendwatchers op de hoogte houden van 'food, drinks & travel' in en vanuit hun hoofdstad Amsterdam. Hun nieuwe serie over eten en drinken delen ze graag met MarketingTribune. Deze editie gaan we burgers en bieren testen in Brussel. Kijk mee.
- AlgemeenNieuws Belastingdienst wordt niet leuker,...Nieuws Onderzoek: 'Authenticiteit,...Weblog [column] 'Employer branding is geen...Nieuws De 10 marketingtrends voor 2025...Nieuws Elevation Group zet People centraal...Nieuws Onderzoek: 'Morele mismatch reden...
- B2BNieuws De marketingtransfers van week 45,...Nieuws GLS breidt netwerk Parcel Points uit...Nieuws onderzoek Invoering Ja sticker:...Nieuws [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht...Nieuws De marketingtransfers van week 44,...Nieuws Zzp’er toegesproken door toekomstige...
- BureausNieuws Gouden Zaag 2024 van startNieuws Campagne SheDecides: Haar keuze,...Nieuws “Bij HLO branding agency geloven we...Nieuws Onze Kapel herpositioneert zich als...Nieuws Zwijsen experimenteert op kinderen...Nieuws Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en...
- ContentmarketingNieuws Milieuorganisaties lanceren “Op...Weblog [column] Copywriting gaat ook over...Nieuws Verlanglijstje speelt hoofdrol in...Weblog [column] De dealeradvertentie hoeft...Nieuws Albert Heijn lanceert magazine en...Nieuws Extra aandacht RegioBank voor sparen...
- DesignNieuws G-Star en Museum Rembrandthuis...Weblog [column] DDW: 'Met de keuzes die...Nieuws Suite702 creëert kunstige campagne...Nieuws BNO lanceert mission statement AINieuws Nathalie van Sasse van Ysselt is...Nieuws Opvallers lanceert Inpakservice
- Food en RetailNieuws Oot Granola in zee met Yvette van...Nieuws Kruidvat voor tweede keer ABN Amro...Nieuws Taste of Horecava biedt ruimte...Nieuws Nieuwe stek Just Eat Takeaway en...Nieuws Nieuw winkelconcept Bever wil retail...Nieuws Amal Kamar van Greetz: 'Marketing...
- MediaNieuws Radiocampagne tegen btw-verhoging...Nieuws NMO maandoverzicht: Gouden...Nieuws 'GerdaLentenHavertong' is Harper's...Nieuws Weetjesblad Zo Zit Dat viert...Nieuws Schoolmagazine Pauze keert begin...Nieuws Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn...
- Online MarketingNieuws Eerste Nederlandse TikTok Ad Awards...Nieuws Senior Intelligence benadrukt waarde...Nieuws Google lanceert nieuwe functies in...Nieuws [interview] Picnic zet klantdata om...Nieuws ACM waarschuwt jongeren voor...Nieuws LinkedIn krijgt boete vanwege...
- SponsoringNieuws Nationaal Jenevermuseum Schiedam...Nieuws Hema steunt War Child met “limited...Nieuws Trust nieuwe official partner KPN...Nieuws Team Gullit verlengt samenwerking...Nieuws Hisense officiële partner FIFA Club...Nieuws Heineken tot tenminste 2030 Official...
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Kerst 2024: Intratuin is er zoals altijd vroeg bij
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- Oot Granola in zee met Yvette van... 08-11-2024
- Kruidvat voor tweede keer ABN Amro... 08-11-2024
- Taste of Horecava biedt ruimte... 08-11-2024
- Nieuwe stek Just Eat Takeaway en... 07-11-2024
- Nieuw winkelconcept Bever wil retail... 07-11-2024
- Amal Kamar van Greetz: 'Marketing... 07-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »