Laurens Sloot (EFMI) zoekt partners voor 4G food&retail onderzoek
- Food-en-retail
- 6 nov 2017 @ 10:22
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFoodOnderzoek
- 6 nov 2017 @ 10:22
- Redactie Food en Retail
EFMI Business School is van plan om samen met de RUG de komende vier jaar een groot onderzoeksproject te doen in het kader van de Kennis- en Innovatie Agenda op het gebied van de 4 G's: Gezondheid, Gemak, Genieten en Goed gedrag (Groen). Deze trends vormen de belangrijkste groeidrijvers achter productverbeteringen en formulevernieuwingen, stelt initiator Laurens Sloot. 'We onderzoeken onder andere de fundamenten achter deze trends, de toepassingsvormen en de mate waarin deze trends waarde kunnen creëren voor consument, fabrikant en retailer.'
Voor dit project zegt professor Sloot op Linkedin op zoek te zijn naar acht food fabrikanten en food retailers die een klein deel van de kosten willen sponsoren. 'Voordelen voor de participanten zijn:
- Aansluiting bij topwetenschappers op het gebied van waardecreatie en innovaties mbt de 4G's
- Zitting in werkgroepen bestaande uit food retailers en food fabrikanten met gedeelde interesse in innovaties op het gebied van de 4G's
- Toegang tot research en data ter waarde van een factor 30 (!) van het bedrag dat zelf ingelegd moet worden.'
Vakgenoten met interesse kunnen contact opnemen met Sloot via een PB op Linkedin of via de redactie MarketingTribune (peter@marketingtribune.nl). Wij helpen graag dit project van de grond te krijgen. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- formule
- Gemak
- partners
- RUG
- retail
- EFMI Business School
- Gezondheid
- Goed gedrag
- marketing
- Genieten
- groeidrijvers
- vernieuwingen
- food
- productverbetering
- belangrijk
- sponsor
- Groen
- Kennis- en Innovatie Agenda
- EFMI
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Campina serveert ontbijt op Lowlands... 15-07-2025
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers