[video] Heineken komt met feestdagen-gadgets
- Food-en-retail
- 7 dec 2017 @ 09:06
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 7 dec 2017 @ 09:06
- Redactie Food en Retail
We kennen ze allemaal wel: de gangmakers die vol overgave de sfeer erin proberen te brengen tijdens de feestdagen. Dit jaar gaat dat volgens brouwerij Heineken zeker lukken met de 'Heineken® feeststrik' en de 'Heineken® Magnum fles'.
Zo heb je niet alleen een heerlijk verfrissend Heineken moment tijdens het kerstdiner maar ook dé gadgets waarmee je gegarandeerd de show steelt.
De Heineken feeststrik ontvang je vanaf nu in de supermarkt bij aankoop van een krat Heineken pilsener. En ook de limited edition magnumfles met een inhoud van 1,5 liter is dus nu te koop.
Strik erom, feest, stelt het biermerk. 'De Heineken Feeststrik geeft elke outfit net wat extra’s en is ook nog eens heel handig. Het design van de kerststrik zorgt ervoor dat je stijlvol voor de dag komt, en ook nog eens met een bijzondere twist. Er zijn namelijk twee verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. Met de Heineken feeststrik met flesopener aan de achterzijde open je op een verrassende manier een biertje, ideaal voor de ultieme partytrick. En met de Heineken feeststrik met blinking lights maak je ongetwijfeld een onvergetelijke indruk. De Heineken feeststrik ontvang je vanaf nu in de supermarkt bij aankoop van een krat Heineken.' Bekijk hieronder de film die voor de gadgets gemaakt is. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- video
- bier
- Heineken
- Magnum
- smoking
- gegarandeerd
- krat
- aankoop
- fles'
- Heineken
- supermarkt
- gadgets
- kerst
- Heineken feeststrik
- show
- brouwerij
- Heineken®
- feeststrik
- kerstdiner
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft favoriet bij elke generatie
- Retailmedia: La Place lanceert app met loyaliteitsprogramma...
- 'Broodjes van Sam en Joris' weerspiegelt opkomst broodcultuur
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Fritz-kola en Laser 3.14 vieren... 25-04-2025
- Albert Heijn introduceert vernieuwd... 25-04-2025
- [marketeer 223] Sophia Tienstra -... 25-04-2025
- Jonnie Boer pionier in gastronomie... 24-04-2025
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea... 23-04-2025
- Grolsch lanceert zomers bier met... 23-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management