Taste of Horecava biedt ruimte aan foodmarketeer

- Food-en-retail
- 8 nov 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementFood
- 8 nov 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Tijdens de aankomende Horecava 2025 krijgen bezoekers de kans om een aantal van Nederland's meest toonaangevende chefs van dichtbij te ervaren in de exclusieve Chef’s Table setting van Taste of Horecava by Gault&Millau.
Deze Chef’s Table ervaring, onderdeel van Horecava's nieuw gelanceerde concept, wil de vaardigheden van culinaire kopstukken direct naar horecaprofessionals overbrengen door te proeven, leren en inspireren. Foodmarketeers krijgen hiermee een platform om eigen en/of nieuwe merken te presenteren en te laten proeven.
Voor Horecava, de volgende editie vindt plaats begin januari 2025 in de Rai Amsterdam, hebben enkele bekende chefs uit het land hun deelname aan de tafel bevestigd. 'Elk van hen brengt een eigen stijl en expertise, waardoor elke sessie aan de Chef’s Table een unieke culinaire reis wordt', aldus de organisatie:
- Sven Nijenhuis – Restaurant Ambrozijn
- Emile van der Staak – De Nieuwe Winkel
- Peter Paul van den Breemen – Hotel-Restaurant De Echoput
- Soenil Bahadour – Restaurant De Lindehof en Restaurant Voltaire
- Yornie van Dijk – Restaurant Basiliek
- Dorus Floris – Restaurant Showw
- Iwan Driessen – Restaurant Rijsel
Inspirerende omgeving voor horecaprofessionals
Naast de culinaire ervaring, wil Taste of Horecava een omgeving bieden waar partners, zoals foodmarketeers, en leveranciers in direct contact kunnen komen met het hogere segment van de horecabranche. Rondom de Chef’s Table zijn exclusieve presentaties mogelijk, wat volgens de Rai zorgt voor waardevolle netwerkmogelijkheden en een interactieve beleving voor alle aanwezigen. 'Dit maakt Taste of Horecava by Gault&Millau niet alleen een culinair hoogtepunt, maar ook een inspirerende omgeving voor zakelijke connecties en groei.'|
Meer info staat hier: Horecava.
(PvWK | beeld: Rai)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- foodmarketing
- tasting
- Chef’s Table
- Rai
- Gault&Millau
- merk
- event
- Horecava
- keuken
- Taste of Horecava
- setting
- introductie
- chef
- food
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management