Taste of Horecava biedt ruimte aan foodmarketeer

- Food-en-retail
- 8 nov 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementFood
- 8 nov 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Tijdens de aankomende Horecava 2025 krijgen bezoekers de kans om een aantal van Nederland's meest toonaangevende chefs van dichtbij te ervaren in de exclusieve Chef’s Table setting van Taste of Horecava by Gault&Millau.
Deze Chef’s Table ervaring, onderdeel van Horecava's nieuw gelanceerde concept, wil de vaardigheden van culinaire kopstukken direct naar horecaprofessionals overbrengen door te proeven, leren en inspireren. Foodmarketeers krijgen hiermee een platform om eigen en/of nieuwe merken te presenteren en te laten proeven.
Voor Horecava, de volgende editie vindt plaats begin januari 2025 in de Rai Amsterdam, hebben enkele bekende chefs uit het land hun deelname aan de tafel bevestigd. 'Elk van hen brengt een eigen stijl en expertise, waardoor elke sessie aan de Chef’s Table een unieke culinaire reis wordt', aldus de organisatie:
- Sven Nijenhuis – Restaurant Ambrozijn
- Emile van der Staak – De Nieuwe Winkel
- Peter Paul van den Breemen – Hotel-Restaurant De Echoput
- Soenil Bahadour – Restaurant De Lindehof en Restaurant Voltaire
- Yornie van Dijk – Restaurant Basiliek
- Dorus Floris – Restaurant Showw
- Iwan Driessen – Restaurant Rijsel
Inspirerende omgeving voor horecaprofessionals
Naast de culinaire ervaring, wil Taste of Horecava een omgeving bieden waar partners, zoals foodmarketeers, en leveranciers in direct contact kunnen komen met het hogere segment van de horecabranche. Rondom de Chef’s Table zijn exclusieve presentaties mogelijk, wat volgens de Rai zorgt voor waardevolle netwerkmogelijkheden en een interactieve beleving voor alle aanwezigen. 'Dit maakt Taste of Horecava by Gault&Millau niet alleen een culinair hoogtepunt, maar ook een inspirerende omgeving voor zakelijke connecties en groei.'|
Meer info staat hier: Horecava.
(PvWK | beeld: Rai)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- keuken
- Chef’s Table
- Taste of Horecava
- Gault&Millau
- Horecava
- tasting
- event
- setting
- food
- foodmarketing
- chef
- Rai
- merk
- introductie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
- Black Friday groeit uit tot Black... 12-11-2025
- Rutger Koene van Asics: 'De kunst is... 12-11-2025
- Swinckels introduceert rebranding... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




