Albert Heijn start inline pilot

  • Food-en-retail
  • 3 nov 2017 @ 11:23
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingWinkelen

Albert Heijn is begonnen met een zogenoemde 'inline pilot' bij winkels in Rotterdam en Den Haag. In deze pilot worden online en offline-elementen met elkaar gecombineerd. Op die manier wil AH op de winkelvloer ook service bieden aan onlineklanten.

Bij die service speelt de winkelbalie een belangrijke rol. ‘Het is bijvoorbeeld mogelijk om je boodschappenkratten, waar statiegeld op zit, in te leveren. Ook kun je online bestelde producten retourneren en koopzegels aanschaffen’, zegt AH-woordvoerder Anoesjka Aspeslagh aan vakmedium Distrifood. Daarnaast gaat het winkelteam op verschillende plekken op de winkelvloer aan klanten vertellen dat ze producten ook online kunnen bestellen. ‘Bij dat laatste kun je denken aan communicatie bij het schap waar zware of grote producten staan’, zegt Aspeslagh. Lees hier verder. (bron: Distrifood)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken