Albert Heijn start inline pilot
- Food-en-retail
- 3 nov 2017 @ 11:23
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 3 nov 2017 @ 11:23
- Redactie Food en Retail
Albert Heijn is begonnen met een zogenoemde 'inline pilot' bij winkels in Rotterdam en Den Haag. In deze pilot worden online en offline-elementen met elkaar gecombineerd. Op die manier wil AH op de winkelvloer ook service bieden aan onlineklanten.
Bij die service speelt de winkelbalie een belangrijke rol. ‘Het is bijvoorbeeld mogelijk om je boodschappenkratten, waar statiegeld op zit, in te leveren. Ook kun je online bestelde producten retourneren en koopzegels aanschaffen’, zegt AH-woordvoerder Anoesjka Aspeslagh aan vakmedium Distrifood. Daarnaast gaat het winkelteam op verschillende plekken op de winkelvloer aan klanten vertellen dat ze producten ook online kunnen bestellen. ‘Bij dat laatste kun je denken aan communicatie bij het schap waar zware of grote producten staan’, zegt Aspeslagh. Lees hier verder. (bron: Distrifood)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- retourneren
- pilot
- offline
- product
- online
- Albert Heijn
- statiegeld
- besteld
- Rotterdam
- winkelvloer
- boodschappenkratten
- online
- winkelbalie
- Den Haag
- elementen
- pilot
- winkel
- inline
- service
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




