Gouden Zaag 2024 van start

- Bureaus
- 7 nov 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieContentInnovatie
- 7 nov 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Wie zaagt als aanstormend creatief toptalent in Nederland het hardst aan de poten van de gevestigde orde? Voor de 21ste keer in successie start de zoektocht naar de nieuwe winnaar van de Gouden Zaag.
Deelnemers kunnen inzenden tot uiterlijk 11 november 2024. Bekijk de oogst van vorig jaar hier. De Zaag, ook wel Golden Saw genoemd, blijkt een goede graadmeter voor toekomstig succes. Zo liepen eerdere winnaars Gijs Sluijters & Joris Tol afgelopen zomer nog met een Grand Prix in Cannes naar buiten voor 'Stukje van mij'.
'Gouden Zaag is a vital part of JongeHonden’s mission, and we’re thrilled to join forces with MarketingTribune and Indie Amsterdam to put young creatives in the spotlight again this year. This award is a potential career game-changer, and we can’t wait to see all the incredible portfolios and celebrate the next rising talent who will take home this year's Gouden Zaag', legt JongeHonden-bestuurslid Remco Steijvers uit. En: 'De eerste aanmeldingen stromen al binnen en stellen niet teleur.'
Spoor het talent in eigen huis aan om mee te doen of uploadt direct je portfolio. Meer info en aanmelden kan via Insta: JongeHonden | YoungDogs of stuur een mailtje naar info@jongehonden.nl.
(PvWK | beeld: JoHo)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Golden Saw
- oined forces
- Indie Amsterdam
- call for entries
- Gouden Zaag
- talent
- JongeHonden
- MarketingTribune
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management