Gouden Zaag 2024 van start

- Bureaus
- 7 nov 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieContentInnovatie
- 7 nov 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Wie zaagt als aanstormend creatief toptalent in Nederland het hardst aan de poten van de gevestigde orde? Voor de 21ste keer in successie start de zoektocht naar de nieuwe winnaar van de Gouden Zaag.
Deelnemers kunnen inzenden tot uiterlijk 11 november 2024. Bekijk de oogst van vorig jaar hier. De Zaag, ook wel Golden Saw genoemd, blijkt een goede graadmeter voor toekomstig succes. Zo liepen eerdere winnaars Gijs Sluijters & Joris Tol afgelopen zomer nog met een Grand Prix in Cannes naar buiten voor 'Stukje van mij'.
'Gouden Zaag is a vital part of JongeHonden’s mission, and we’re thrilled to join forces with MarketingTribune and Indie Amsterdam to put young creatives in the spotlight again this year. This award is a potential career game-changer, and we can’t wait to see all the incredible portfolios and celebrate the next rising talent who will take home this year's Gouden Zaag', legt JongeHonden-bestuurslid Remco Steijvers uit. En: 'De eerste aanmeldingen stromen al binnen en stellen niet teleur.'
Spoor het talent in eigen huis aan om mee te doen of uploadt direct je portfolio. Meer info en aanmelden kan via Insta: JongeHonden | YoungDogs of stuur een mailtje naar info@jongehonden.nl.
(PvWK | beeld: JoHo)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- MarketingTribune
- talent
- Golden Saw
- JongeHonden
- call for entries
- Gouden Zaag
- Indie Amsterdam
- oined forces
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Closed on Monday kiest Sheltersuit... 10-11-2025
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren... 10-11-2025
- Centraal Beheer start campagne om... 10-11-2025
- ANWB breidt merkbelofte uit naar... 10-11-2025
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot... 10-11-2025
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

