Gouden Zaag 2024 van start

Gouden Zaag 2024 van start
  • Bureaus
  • 7 nov 2024 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieContentInnovatie

Wie zaagt als aanstormend creatief toptalent in Nederland het hardst aan de poten van de gevestigde orde? Voor de 21ste keer in successie start de zoektocht naar de nieuwe winnaar van de Gouden Zaag.

Deelnemers kunnen inzenden tot uiterlijk 11 november 2024. Bekijk de oogst van vorig jaar hier. De Zaag, ook wel Golden Saw genoemd, blijkt een goede graadmeter voor toekomstig succes. Zo liepen eerdere winnaars Gijs Sluijters & Joris Tol afgelopen zomer nog met een Grand Prix in Cannes naar buiten voor 'Stukje van mij'.

'Gouden Zaag is a vital part of JongeHonden’s mission, and we’re thrilled to join forces with MarketingTribune and Indie Amsterdam to put young creatives in the spotlight again this year. This award is a potential career game-changer, and we can’t wait to see all the incredible portfolios and celebrate the next rising talent who will take home this year's Gouden Zaag', legt JongeHonden-bestuurslid Remco Steijvers uit. En: 'De eerste aanmeldingen stromen al binnen en stellen niet teleur.'

Spoor het talent in eigen huis aan om mee te doen of uploadt direct je portfolio. Meer info en aanmelden kan via Insta: JongeHonden | YoungDogs of stuur een mailtje naar info@jongehonden.nl.
(PvWK | beeld: JoHo)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken