Gouden Zaag 2024 van start

- Bureaus
- 7 nov 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieContentInnovatie
- 7 nov 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Wie zaagt als aanstormend creatief toptalent in Nederland het hardst aan de poten van de gevestigde orde? Voor de 21ste keer in successie start de zoektocht naar de nieuwe winnaar van de Gouden Zaag.
Deelnemers kunnen inzenden tot uiterlijk 11 november 2024. Bekijk de oogst van vorig jaar hier. De Zaag, ook wel Golden Saw genoemd, blijkt een goede graadmeter voor toekomstig succes. Zo liepen eerdere winnaars Gijs Sluijters & Joris Tol afgelopen zomer nog met een Grand Prix in Cannes naar buiten voor 'Stukje van mij'.
'Gouden Zaag is a vital part of JongeHonden’s mission, and we’re thrilled to join forces with MarketingTribune and Indie Amsterdam to put young creatives in the spotlight again this year. This award is a potential career game-changer, and we can’t wait to see all the incredible portfolios and celebrate the next rising talent who will take home this year's Gouden Zaag', legt JongeHonden-bestuurslid Remco Steijvers uit. En: 'De eerste aanmeldingen stromen al binnen en stellen niet teleur.'
Spoor het talent in eigen huis aan om mee te doen of uploadt direct je portfolio. Meer info en aanmelden kan via Insta: JongeHonden | YoungDogs of stuur een mailtje naar info@jongehonden.nl.
(PvWK | beeld: JoHo)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- oined forces
- JongeHonden
- talent
- Indie Amsterdam
- MarketingTribune
- Gouden Zaag
- Golden Saw
- call for entries
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De Superbowl-commercial top 5 volgens NYT
- Vogelbescherming Nederland: luister naar de vogels en doneer
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky
- Your Majesty en Infinum onderzoeken The Anatomy of Hype
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en internationale campagne
- Nutella viert 60-jarig bestaan met sonische merkidentiteit
Laatste Nieuws
- Crocodile Agency aan de slag voor... 14-02-2025
- Europese introductiecampagne... 13-02-2025
- HG kiest team5pm als nieuw social... 13-02-2025
- Nieuwe InnovatieRoute helpt... 13-02-2025
- Lars de Vries aan de slag bij... 13-02-2025
- AMMA’s sluit inzendingen: jury start... 13-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day