Bureau Jump! omgedoopt in Jump! Retail
- Food-en-retail
- 3 nov 2017 @ 16:31
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenMarketing
- 3 nov 2017 @ 16:31
- Redactie Food en Retail
Tien jaar na de oprichting van Jump!, verandert het Amsterdamse bureau haar naam in 'Jump! Retail'. Met deze naamswijziging wil Jump! Retail zich nog nadrukkelijker profileren als een omnichannel retailbureau. Jump!-oprichter Ernst-Jan Smids: “Wij zien een groeiende vraag bij onze klanten naar omnichannel gedreven marketingprogramma’s. Wij helpen onze klanten dagelijks hier invulling aan te geven. Met deze naamswijziging benadrukken wij onze expertise in en passie voor retail.
De naamswijziging gaat gepaard met een aangescherpte identiteit met o.a. een nieuwe huisstijl, inclusief logo en website: jumpretail.nl. Managing director Mark de Jonge: 'In retail verandert alles continu en wij veranderen mee. Dat is een must. Jump! Retail neemt data als uitgangspunt en richt campagnes in op basis van customer journeys. Wij snappen dat het binnen retail elke dag draait om driving sales.'
Onderdeel van de nieuwe propositie is 'Retail Radar': een WhatsApp-groep waarin zogenoemde retail fanatics interessante en opvallende zaken met elkaar delen. De Jonge: 'Iedereen kan zich bij ons aanmelden voor Retail Radar. Het is geen chatgroep, maar een inspirerend platform voor iedereen die gek is op retail en wil ervaren wat er nationaal en internationaal op retail-gebied gebeurt.'
Bij Jump! Retail, door het bureau zelf als een logo in kapitalen geschreven (zie afbeelding), werken 40 medewerkers. Zij verzorgen dagelijks de retailcommunicatie voor klanten als Shell, Gall&Gall, Intratuin, ANWB-winkels, DA, Schiphol en AH To Go.
(PvWK)
Meer info ziehier
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Jump!
- logo
- Jump!
- anaging director
- retailbureau
- logo
- inclusief
- oprichter
- Jump! Retail
- huisstijl
- Ernst-Jan Smids
- bureau
- website
- naamswijziging
- Amsterdam
- nadrukkelijk
- jumpretail.nl
- omnichannel
- Mark de Jonge
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management