BaByliss lanceert rijdende haarboutique

  • Food-en-retail
  • 29 nov 2017 @ 10:57
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Winkelen

'Om het drukke leven van vrouwen een beetje comfortabeler te maken', introduceert BaByliss deze week in Rotterdam de eerste rijdende haarboutique ter wereld. En dat geheel in stijl met een tram uit de jaren ’60!. Iedereen kan drie dagen lang gratis meerijden met deze BaByliss Boutique-Express. 'Zo kan elke vrouw ervaren hoe de nieuwe BaByliss Sensor-lijn vrouwen helpt om sneller, veiliger én gemakkelijker mooier haar te krijgen.'

Het verhaal van BaByliss begint in de jaren ’60 in een kapsalon in Parijs. Hier ontwikkelde kapper René Lelièvre eigenhandig de eerste elektronische krultang. Sinds de oprichting innoveert BaByliss de markt voor haarstylingtools en met de introductie van de nieuwe Sensor-lijn in 2017 onderstreept het opnieuw haar innovatieve karakter.

De nieuwe lijn, bestaande uit een Föhn, Stijltang, Fohn Borstel en Krultang, beschikt over een slimme ingebouwde Sensor waardoor vrouwen gemakkelijker, sneller én veiliger hun haar kunnen modelleren. Dat verdient natuurlijk aandacht. Daarom bedacht creative agency Qontent Matters een merkactivatie om deze lijn op een ludieke manier te introduceren.

Met de BaByliss Boutique-Express kan elke vrouw haar bestemming in Rotterdam bereiken, belooft het merk. 'Iedereen kan namelijk instappen en gratis meerijden naar haar bestemming. Ondertussen krijgt het kapsel van vrouwen een make-over en zodra ze hun halte bereiken, kunnen ze door met een mooie én zelfverzekerde look. BaByliss Sensor, denkt mee zodat jij door kan!'

Deze merkactivatie van BaByliss is onderdeel van een merkcampagne voor de Sensor-lijn, ontwikkeld door Qontent Matters. De campagne bestaat uit drie tv-commercials, online video's, printadvertenties, retailactivatie en een influencercampagne.
(PvWK)
 



Credits

Verantwoordelijke marketeers: Emma Aarts, Sara Dekker en Dries de Kaste

Verantwoordelijk bij Qontent Matters:

Creative Director: Danijel Dercksen

Strategy Director: Robin van Polen

Producers: Joyce Nafzger, Wieteke Alvarez

Art: Florido Meacci

Video: Mark van Woerden

Productie

Production Company: Het Gevonden Voorwerp

Creative ondersteuning: Bureau Basket

PR: Merktroubadour

Media: De Nieuwe Zaak

 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken