BaByliss lanceert rijdende haarboutique
- Food-en-retail
- 29 nov 2017 @ 10:57
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Winkelen
- 29 nov 2017 @ 10:57
- Redactie Food en Retail
'Om het drukke leven van vrouwen een beetje comfortabeler te maken', introduceert BaByliss deze week in Rotterdam de eerste rijdende haarboutique ter wereld. En dat geheel in stijl met een tram uit de jaren ’60!. Iedereen kan drie dagen lang gratis meerijden met deze BaByliss Boutique-Express. 'Zo kan elke vrouw ervaren hoe de nieuwe BaByliss Sensor-lijn vrouwen helpt om sneller, veiliger én gemakkelijker mooier haar te krijgen.'
Het verhaal van BaByliss begint in de jaren ’60 in een kapsalon in Parijs. Hier ontwikkelde kapper René Lelièvre eigenhandig de eerste elektronische krultang. Sinds de oprichting innoveert BaByliss de markt voor haarstylingtools en met de introductie van de nieuwe Sensor-lijn in 2017 onderstreept het opnieuw haar innovatieve karakter.
De nieuwe lijn, bestaande uit een Föhn, Stijltang, Fohn Borstel en Krultang, beschikt over een slimme ingebouwde Sensor waardoor vrouwen gemakkelijker, sneller én veiliger hun haar kunnen modelleren. Dat verdient natuurlijk aandacht. Daarom bedacht creative agency Qontent Matters een merkactivatie om deze lijn op een ludieke manier te introduceren.
Met de BaByliss Boutique-Express kan elke vrouw haar bestemming in Rotterdam bereiken, belooft het merk. 'Iedereen kan namelijk instappen en gratis meerijden naar haar bestemming. Ondertussen krijgt het kapsel van vrouwen een make-over en zodra ze hun halte bereiken, kunnen ze door met een mooie én zelfverzekerde look. BaByliss Sensor, denkt mee zodat jij door kan!'
Deze merkactivatie van BaByliss is onderdeel van een merkcampagne voor de Sensor-lijn, ontwikkeld door Qontent Matters. De campagne bestaat uit drie tv-commercials, online video's, printadvertenties, retailactivatie en een influencercampagne.
(PvWK)
Credits
Verantwoordelijke marketeers: Emma Aarts, Sara Dekker en Dries de Kaste
Verantwoordelijk bij Qontent Matters:
Creative Director: Danijel Dercksen
Strategy Director: Robin van Polen
Producers: Joyce Nafzger, Wieteke Alvarez
Art: Florido Meacci
Video: Mark van Woerden
Productie
Production Company: Het Gevonden Voorwerp
Creative ondersteuning: Bureau Basket
PR: Merktroubadour
Media: De Nieuwe Zaak
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- BaByliss Boutique-Express
- BaByliss
- Rotterdam
- nieuw
- Föhn
- stunt
- Stijltang
- PR
- tram
- knippen
- kapper
- rijdend
- Fohn
- meerijden
- nieuwe lijn
- haarboutique
- gratis
- Borstel
- BaByliss Senso
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management