Onze Kapel herpositioneert zich als impact agency

- Bureaus
- 7 nov 2024 @ 02:13
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 nov 2024 @ 02:13
- Kel Koenen
Het Haarlemse bureau Onze Kapel heeft een nieuwe richting ingeslagen en presenteert zich voortaan als impact agency, compleet met een vernieuwde website, huisstijl en positionering. Met de belofte ‘Smart ideas, big impact’ richt het bureau zich op het realiseren van betekenisvolle resultaten voor klanten, zowel groot als klein.
De strategische herpositionering is mede ontwikkeld door merkstrateeg Marc Oosterhout en wordt nu ingevuld door creatief directeur Pim Gerrits. Rob Hoogeveen en Frits Drijver, oprichters van Onze Kapel, benadrukken dat het bureau zich vanaf nu sterker gaat profileren. ‘Iedereen kan impact kopen, weinigen kunnen het verdienen. Onze Kapel kan zelfs met kleinere budgetten grote dromen waarmaken. We zijn te lang te bescheiden geweest over onze resultaten en onze betekenis voor klanten. Dus dat gaan we anders doen’, aldus Hoogeveen en Drijver.
Groei in bezoekers
Onze Kapel heeft al bewezen het verschil te kunnen maken. Zo steeg het aantal bezoekers van het Louwman Museum met 30% dankzij hun doelgerichte contentstrategie, en kreeg Pathé Nederland een boost van 5% in naamsbekendheid. Ook lieten zij Gamma-klanten op een vernieuwende manier nadenken over hun favoriete kleur met opvallende abri-campagnes. Momenteel werkt het bureau onder andere aan een introductiecampagne voor de grootste software-installateur van Nederland, ondersteunt het de ANWB bij de communicatie rondom het toekomstige hoofdkantoor en heeft het met ‘Bikkels on Bikes’ op social media al meer dan 200.000 volgers bereikt.
Onze Kapel streeft naar impact met slimme, efficiënt geproduceerde campagnes, events, video’s, en social posts. ‘Samen met klanten komen we tot oplossingen die verder gaan, meer betekenen en meer bereiken’, stelt creatief directeur Pim Gerrits.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers