Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’

- Media
- 25 okt 2024 @ 08:01
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 okt 2024 @ 08:01
- Michiel van Zaane
Canal+ start de nieuwe campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’ om de streamingsdienst te promoten, waar live tv, sport, films en series te bekijken zijn in één app.
Het Franse reclamebureau BETC heeft een filmische campagne gemaakt. De regie was in handen van Tom Green (Misfits, Monsters: Dark Continent) en werd geproduceerd door La Pac, in samenwerking met Stink Paris. Het creatieve concept is eenvoudig: een andere draai geven aan een van de meest iconische actiescènes: het klassieke bom-dilemma waarbij je moet kiezen tussen de rode of blauwe draad. Hiermee wordt benadrukt dat er geen slechte keuzes zijn bij Canal+ ‘Wat je ook kiest, je zit altijd goed’. Met deze internationale commercial ‘No Bad Choices’ zet de streamingsdienst de lijn van andere Franse campagnes zoals ‘The Bear’, ‘The Closet’ en ‘Super.’ De campagne gaat eerst live in Nederland en wordt daarna in andere Europese landen uitgerold.
De campagne start in digital media (display, banners, linkads) en vanaf 25 oktober is de campagne te zien te zien via onder andere Talpa en Ster. Hiernaast zet Canal+ ook outdoor en social media in. Het mediaplan is ontwikkeld in samenwerking met Havas, Brainlabs, Verve en Y Media Generation. Higuita Amsterdam en Verve zijn betrokken bij de Nederlandse bewerking van de campagne.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes