Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’

- Media
- 25 okt 2024 @ 08:01
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 okt 2024 @ 08:01
- Michiel van Zaane
Canal+ start de nieuwe campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’ om de streamingsdienst te promoten, waar live tv, sport, films en series te bekijken zijn in één app.
Het Franse reclamebureau BETC heeft een filmische campagne gemaakt. De regie was in handen van Tom Green (Misfits, Monsters: Dark Continent) en werd geproduceerd door La Pac, in samenwerking met Stink Paris. Het creatieve concept is eenvoudig: een andere draai geven aan een van de meest iconische actiescènes: het klassieke bom-dilemma waarbij je moet kiezen tussen de rode of blauwe draad. Hiermee wordt benadrukt dat er geen slechte keuzes zijn bij Canal+ ‘Wat je ook kiest, je zit altijd goed’. Met deze internationale commercial ‘No Bad Choices’ zet de streamingsdienst de lijn van andere Franse campagnes zoals ‘The Bear’, ‘The Closet’ en ‘Super.’ De campagne gaat eerst live in Nederland en wordt daarna in andere Europese landen uitgerold.
De campagne start in digital media (display, banners, linkads) en vanaf 25 oktober is de campagne te zien te zien via onder andere Talpa en Ster. Hiernaast zet Canal+ ook outdoor en social media in. Het mediaplan is ontwikkeld in samenwerking met Havas, Brainlabs, Verve en Y Media Generation. Higuita Amsterdam en Verve zijn betrokken bij de Nederlandse bewerking van de campagne.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Management neemt PXR Media over
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
Laatste Nieuws
- Management neemt PXR Media over19-12-2025
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

