Albert Heijn bezorgt binnen kwartier met 'flits service' op Zuidas
- Food-en-retail
- 16 nov 2017 @ 11:36
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Food
- 16 nov 2017 @ 11:36
- Redactie Food en Retail
Albert Heijn gaat flitsbezorgen in Amsterdam. Bedrijven en bewoners aan de Zuidas kunnen hun boodschappen binnen een kwartier aan de deur bezorgd krijgen. Hiermee is vaker geëxperimenteerd, meldt stadskrant Het Parool. Wel is de korte levertijd een Nederlands unicum.
Klanten kunnen de boodschappen via website ahtogodelivery.nl bestellen, waarna een fietskoerier de bestelling langsbrengt. Hiervoor staat al een fiets klaar bij de AH to Go naast het busstation Zuid WTC. Het aflevergebied beperkt zich tot Amsterdam Zuid, om precies te zijn de kantoren en woningen tussen de Strawinskylaan en de De Boelelaan: de Zuidas. Vooralsnog wordt alleen tussen elf uur 's ochtends en drie uur 's middags bezorgd. De proef loopt in ieder geval een maand. In de boxtoernooien- en thuisbezorgingswedloop geldt een zo kort mogelijke, precies getimede bezorging als belangerijke factor om de marketingstrijd mee te winnen. Lees hier verder. (bron: Parool, MT)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- website
- klant
- deur
- bezorgd
- Albert Heijn
- bestelling
- bestellen
- De Boelelaan
- ahtogodelivery.nl
- Strawinskylaan
- kantoren
- flitsbezorgen
- distributie
- boodschappen
- unicum
- fietskoerier
- Zuidas
- aflevergebied
- Amsterdam Zuid
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
- No Waste Army wil met actie 261.000 kilo groenten redden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar21-04-2025
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management