Suite702 creëert kunstige campagne 'Dream in full colour'

Suite702 creëert kunstige campagne 'Dream in full colour'
  • Design
  • 28 okt 2024 @ 07:57
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Amsterdamse Suite702, dat bed- en badtextiel produceert, lanceert de campagne 'Dream in full colour', ontwikkeld in samenwerking met de Duitse kunstenares Isabelle Wenzel.

Het Amsterdamse lifestylemerk wil de wereld een beetje mooier maken, en ”groots en onbevangen dromen” hoort daar bi. In de samenwerking met kunstenares Isabelle Wenzel (fotograaf en egtraind acrobaat) is dit vertaald naar beelden die aansluiten bij de kleurrijke visuele identiteit van het merk. De Duitse kunstenares fungeert zelf als model op de foto's, die zij met behulp van een zelfontspanner maakt. De campagne is vanaf 26 oktober te zien in print en online.

Olaf Arkauer, mede-oprichter van Suite702: ‘Het is een droom die uitkomt dat kunstenares Isabelle Wenzel onze visie in haar eigen, kenmerkende, intuïtieve stijl wilde verbeelden. De fotografie straalt optimisme, creativiteit en durf uit. Hiermee is het de perfecte interpretatie van wat we met 'Dream in full colour' willen uitdragen.’

 

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken