Suite702 creëert kunstige campagne 'Dream in full colour'

- Design
- 28 okt 2024 @ 07:57
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 okt 2024 @ 07:57
- Michiel van Zaane
Het Amsterdamse Suite702, dat bed- en badtextiel produceert, lanceert de campagne 'Dream in full colour', ontwikkeld in samenwerking met de Duitse kunstenares Isabelle Wenzel.
Het Amsterdamse lifestylemerk wil de wereld een beetje mooier maken, en ”groots en onbevangen dromen” hoort daar bi. In de samenwerking met kunstenares Isabelle Wenzel (fotograaf en egtraind acrobaat) is dit vertaald naar beelden die aansluiten bij de kleurrijke visuele identiteit van het merk. De Duitse kunstenares fungeert zelf als model op de foto's, die zij met behulp van een zelfontspanner maakt. De campagne is vanaf 26 oktober te zien in print en online.
Olaf Arkauer, mede-oprichter van Suite702: ‘Het is een droom die uitkomt dat kunstenares Isabelle Wenzel onze visie in haar eigen, kenmerkende, intuïtieve stijl wilde verbeelden. De fotografie straalt optimisme, creativiteit en durf uit. Hiermee is het de perfecte interpretatie van wat we met 'Dream in full colour' willen uitdragen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes