Allerhande lanceert eerste kookboek Vol Smaak
- Food-en-retail
- 19 mrt 2019 @ 09:09
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 19 mrt 2019 @ 09:09
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn presenteert het kookboek ‘Vol Smaak’ van Allerhande. Het kookboek telt 135 toegankelijke gerechten en biedt hulp en verleiding om op basis van verse ingrediënten te (leren) koken. Verse producten staan telkens in de hoofdrol.
Er is stap- voor-stap hulp in receptuur en kooktechnieken worden uitgelegd. Oplage 75.000 exemplaren, prijs € 9,95.
Allerhande is sinds 1954 het platform voor dagelijkse kookinspiratie. Ontstaan als krant, inmiddels een magazine, site en social kanalen, en nu is daar een eerste eigen kookboek aan toegevoegd.
Het Allerhande kookboek verleidt tot (leren) koken met verse ingrediënten. In ‘Vol Smaak’ staan veel verschillende recepten. Klassiekers als een Waldorfsalade (met pulled chicken) en een chili con carne (met bieflappen) of een gestoofde rodekool. Maar ook uitdagende recepten als een spaghetti met boerenkool en braadworst, meatloaf, Thaise tom kha kai, ’zelf kipnuggets maken’, een maaltijdsalade met gegrilde witte tonijnsteak, ovenschotel met zeevruchten, peren-tarte tatin of ijsbergstamppot met paprika en falafel. Met verse groente als basis staan in het boek ook tientallen vegetarische gerechten.
Het 363 pagina’s tellende kookboek met 135 recepten en prachtige foodfotografie, achtergrondinformatie over de basisingrediënten, tips bij de recepten en handige uitleg van technieken is verkrijgbaar in alle Albert Heijn-winkels en op ah.nl.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- site
- stap- voor-stap
- kookboek
- hulp
- eigen
- Albert Heijn
- platform
- 1954
- kookinspiratie
- magazine
- receptuur
- eerste
- social kanalen
- dagelijks
- Allerhande
- AH
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- RMD24 Retailmedia De kunst is de rode draad te blijven zien
- [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur bij...
- Verse groente en fruit centraal in campagne Aldi
- Verkoop Blokker van de baan
- Lilian Wanders-de Klerk van Mothr Earth Proof: 'Ik geloof in...
- Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 17-05-2024
- [marketeer 203] Arina Abbring -... 17-05-2024
- Veloretti breidt netwerk aan... 16-05-2024
- Vrouwen spenderen veel meer aan... 16-05-2024
- Westland Salades maakt eerste TVC in... 15-05-2024
- Verse groente en fruit centraal in... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing