Water niet vanzelfsprekend in 'Cheers To One Million'- campagne

Water niet vanzelfsprekend in 'Cheers To One Million'- campagne
  • Food-en-retail
  • 12 jul 2019 @ 16:01
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodCreatieMarketing

Het Nederlandse lifestyle merk Marie-Stella-Maris vindt dat iedereen toegang tot schoon drinkwater moet hebben. Zo draag je met al hun producten, van water, zeep tot geurstokjes bij aan schoon waterprojecten.

Josha Jansen, Marketing & Communications Manager bij Marie-Stella-Maris: 'De campagne ‘Cheers To One Million’ is enerzijds een viering van een indrukwekkende mijlpaal: Er is al een miljoen euro gedoneerd. Anderzijds is het een ode aan "the caring people", de mensen die hebben bijgedragen aan het behalen van die één miljoen euro.'

In samenwerking met Lemon Scented Tea en DPPLR ontwikkelde Marie-Stella-Maris een nieuwe verpakking, fotografie voor de brandstore en drie films voor op onder andere social media.

Tim ten Dam, creatief bij Lemon Scented Tea: 'In de serie van drie films, elk gericht op een andere productcategorie, geven de hoofdpersonen hun eigen draai aan Nederlandse en Engelse gezegden over water, waarin water opvallend vanzelfsprekend is.'
(PvWK)


Credits

Verantwoordelijk bij Marie-Stella-Maris: Josha Jansen en Janneke van Rooijen
Bureau: Lemon Scented Tea
Productiemaatschappij: DPPLR
Regie & fotografie: Maarten Groen
Geluid: Audentity
Postproductie: Captcha!

 

 



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken