Water niet vanzelfsprekend in 'Cheers To One Million'- campagne
- Food-en-retail
- 12 jul 2019 @ 16:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodCreatieMarketing
- 12 jul 2019 @ 16:01
- Peter van Woensel Kooy
Het Nederlandse lifestyle merk Marie-Stella-Maris vindt dat iedereen toegang tot schoon drinkwater moet hebben. Zo draag je met al hun producten, van water, zeep tot geurstokjes bij aan schoon waterprojecten.
Josha Jansen, Marketing & Communications Manager bij Marie-Stella-Maris: 'De campagne ‘Cheers To One Million’ is enerzijds een viering van een indrukwekkende mijlpaal: Er is al een miljoen euro gedoneerd. Anderzijds is het een ode aan "the caring people", de mensen die hebben bijgedragen aan het behalen van die één miljoen euro.'
In samenwerking met Lemon Scented Tea en DPPLR ontwikkelde Marie-Stella-Maris een nieuwe verpakking, fotografie voor de brandstore en drie films voor op onder andere social media.
Tim ten Dam, creatief bij Lemon Scented Tea: 'In de serie van drie films, elk gericht op een andere productcategorie, geven de hoofdpersonen hun eigen draai aan Nederlandse en Engelse gezegden over water, waarin water opvallend vanzelfsprekend is.'
(PvWK)
Credits
Verantwoordelijk bij Marie-Stella-Maris: Josha Jansen en Janneke van Rooijen
Bureau: Lemon Scented Tea
Productiemaatschappij: DPPLR
Regie & fotografie: Maarten Groen
Geluid: Audentity
Postproductie: Captcha!
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- mijlpaal
- bijgedragen
- Marie-Stella-Maris
- Gijsbregt
- ndrukwekkend
- water
- Cheers To One Million
- behalen
- marketing
- DPPLR
- retail
- Josha Jansen
- merk
- campagne
- Lemon Scented Tea
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- RMD24 Retailmedia De kunst is de rode draad te blijven zien
- [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur bij...
- Verse groente en fruit centraal in campagne Aldi
- Verkoop Blokker van de baan
- Lilian Wanders-de Klerk van Mothr Earth Proof: 'Ik geloof in...
- Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 17-05-2024
- [marketeer 203] Arina Abbring -... 17-05-2024
- Veloretti breidt netwerk aan... 16-05-2024
- Vrouwen spenderen veel meer aan... 16-05-2024
- Westland Salades maakt eerste TVC in... 15-05-2024
- Verse groente en fruit centraal in... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing