Flair lanceert Flair TV

Flair lanceert Flair TV
  • Media
  • 24 jun 2020 @ 10:15
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Het tijdschrift Flair lanceert vandaag Flair TV en heeft daarvoor de handen ineengeslagen met vlogger Kirsten Schilder.

De Monnickendamse gaat op het nieuwe kanaal wekelijks een vlog delen waarin ze uit haar comfortzone stapt en dingen doet die ze nog nooit heeft gedaan. De eerste vlog is vanaf vandaag te bekijken via Flaironline.nl en het YouTubekanaal van Flair.

In 'Kirsten uit haar comfortzone' gaat Kirsten Schilder voor Flair TV op een persoonlijke ontdekkingstocht.

Zo gaat ze o.a. salsadansen, leert ze koken (want dat kan ze niet) en neemt ze gitaarles. Kirsten: ‘Als kind leer je elke dag nieuwe dingen en als volwassene, zeker als je negen jaar lang fulltime moeder bent, neemt dit op een of andere raadselachtige manier af. Het ondernemen van iets nieuws is niet alleen leuk, maar je moet je ook ontvankelijk opstellen en fouten durven maken. In m’n nieuwe vlog test ik nieuwe bezigheden. Ik heb er zin in om mijn ervaringen te gaan delen en misschien brengen ik kijkers wel op het idee om nieuwe hobby’s of andere avonturen aan te gaan.’

Bijzonder leven

Hoofdredacteur Marije Veerman is net zo enthousiast over de samenwerking: ‘Ik ben heel blij dat we Kirsten Schilder bij de Flair familie hebben kunnen betrekken. Ik denk dat ze aan de ene kant een heel bijzonder leven leidt omdat ze getrouwd is met een bekende zanger, maar aan de andere kant precies dezelfde strubbelingen kent zoals ieder andere vrouw en moeder.’ Naast de vlog schrijft Kirsten vanaf nu ook wekelijks een column in tijdschrift Flair. 

Met een wekelijks printbereik van 405.100 personen (Bron: NPM 2020-I 13+) en een gemiddeld maandelijks online bereik van 781.000 bezoekers (Bron: NOBO Q1 2020 6+) weet Flair vrouwen naar eigen zeggen te inspireren en te motiveren om het beste uit hun leven te halen. Met de komst van Flair TV (flaironline.nl/flairtv) hoopt Flair dit ook door middel van video te blijven doen.

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken