Corendon met nieuwe ploeg actief in veldrijden

Corendon met nieuwe ploeg actief in veldrijden
  • Sponsoring
  • 21 aug 2015 @ 08:47
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSport

Corendon zal aankomende drie veldritseizoenen actief zijn als naamgevende hoofdsponsor in combinatie met BKCP Bank. De vakantiespecialist vervangt hiermee Powerplus die sinds 2009 naamsponsor is geweest bij het meest succesvolle team van de afgelopen jaren.

Corendon heeft de keuze voor het sponsoren van een veldritteam al eerder gemaakt. In het seizoen 2014-2015 was de vakantiegigant naamgever van Team Corendon-Kwadro. 'Om meer zichtbaarheid te creëren bij de Vlamingen hebben wij vorig jaar besloten om ons te koppelen aan de typisch Belgische sport veldrijden. Uiteraard is het dan ook van belang dat het team wekelijks een grote kans heeft op de overwinning. Aangezien de absolute toppers allemaal voor langere tijd onder contract staan bij diverse teams en wij dat gegeven respecteren, zijn we met Corendon op zoek gegaan naar een team mét toppers waar we naamsponsor van konden worden', aldus Martin De Boer, marketing directeur Corendon.

Team BKCP-Corendon telt naast wereldkampioen en ‘halve Belg’ Mathieu Van der Poel ook talentvolle, jonge Belgen zoals Wietse Bosmans en Vincent Baestaens. Met daarbij ook nog Philipp Walsleben biedt het team voldoende garanties om wekelijks in beeld te komen en geregeld sportieve successen te boeken. De Boer: 'We stappen ook in bij de Veldritacademie, waardoor we ons engageren voor opleiding en de leading lady van het Belgische veldrijden, Sanne Cant, kunnen ondersteunen.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken