Hissink en Kraaijenhagen starten Innoboost
- B2b
- 8 nov 2013 @ 09:54
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 8 nov 2013 @ 09:54
- Redactie B2B
Creatief strateeg Edward Hissink start een nieuw innovatiebureau samen met marketeer Christiaan Kraaijenhagen. 'Wat ons anders dan andere innovatiebureaus maakt? We kijken verder dan marketing en design, waar de bestaande innovatiebureaus hun oorsprong vinden', aldus het duo dat kantoor houdt aan het IJ te Amsterdam Noord, naast Stork.
Via speciale programma's als 'boost camp' en 'innoboost proces' kunnen marketeers en product deecveloppers samen met Innoboost hun innovatieve kracht versterken, is de gedachte. Dit alles moet leiden tot 'rapid service development'. De oprichters hebben beide een respectabele staat van dienst voor ondermeer P&G, DE, Deloitte, InBev en Philips. Ze werkten al eerder samen onder de naam Firma Fair Focus met Annelies Putman Cramer. Naast Hissink en Kraaijenhagen heeft ook Markus Travaille, innovatie technoloog, zich aangesloten bij het nieuwe bureau.
Geef het door
Voor de lancering vertrouwt Innoboost vooral op word to mouth-reclame: 'Natuurlijk is het waarom, en ook de hoe belangrijk bij innovatie. Maar de wie en het waarmee wordt te vaak over het hoofd gezien. Dus doe de mensen in je omgeving, die te maken hebben met innovatie, een plezier en geef het door. Je weet dat bureaus als deze altijd via via aan klanten komen', zegt Hissink, 'als iemand aan je vraagt of je goed innovatiebureau kent, is het antwoord: ja, Innoboost.'
(PvWK)
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- Sara Lee
- Edward Hissink
- Christiaan Kraijenhagen
- Heineken
- P&G
- IJ
- Deloitte
- InBev
- Philips
- Douwe Egberts
- boostcamp
- Roest
- Innoboost
- innovatie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing