Hissink en Kraaijenhagen starten Innoboost

Hissink en Kraaijenhagen starten Innoboost
  • B2b
  • 8 nov 2013 @ 09:54
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Creatief strateeg Edward Hissink start een nieuw innovatiebureau samen met marketeer Christiaan Kraaijenhagen. 'Wat ons anders dan andere innovatiebureaus maakt? We kijken verder dan marketing en design, waar de bestaande innovatiebureaus hun oorsprong vinden', aldus het duo dat kantoor houdt aan het IJ te Amsterdam Noord, naast Stork.

Via speciale programma's als 'boost camp' en 'innoboost proces' kunnen marketeers en product deecveloppers samen met Innoboost hun innovatieve kracht versterken, is de gedachte. Dit alles moet leiden tot 'rapid service development'. De oprichters hebben beide een respectabele staat van dienst voor ondermeer P&G, DE, Deloitte, InBev en Philips. Ze werkten al eerder samen onder de naam Firma Fair Focus met Annelies Putman Cramer. Naast Hissink en Kraaijenhagen heeft ook Markus Travaille, innovatie technoloog, zich aangesloten bij het nieuwe bureau.

Geef het door
Voor de lancering vertrouwt Innoboost vooral op word to mouth-reclame: 'Natuurlijk is het waarom, en ook de hoe belangrijk bij innovatie. Maar de wie en het waarmee wordt te vaak over het hoofd gezien. Dus doe de mensen in je omgeving, die te maken hebben met innovatie, een plezier en geef het door. Je weet dat bureaus als deze altijd via via aan klanten komen', zegt Hissink, 'als iemand aan je vraagt of je goed innovatiebureau kent, is het antwoord: ja, Innoboost.'
(PvWK)

www.innoboost.nl
 



 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken