Stop al dat gehaat op internet. Hallelujah!

Stop al dat gehaat op internet. Hallelujah!
  • Bureaus
  • 22 dec 2016 @ 00:28
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaMuziekCommercialsCampagnesVideo

Vandaag onthult Tele2 een bijzondere kerstcampagne met een speciale kerstwens: 'Vrede op het internet.' Een superblij gospelkoor wint direct je sympathie. De campagne zal met name online verspreid worden, maar ook op televisie. Gewoon omdat het kan.

'Op het internet worden mensen steeds harder en lijkt er geen filter te zitten over wat we zeggen', zegt Cilesta van Doorn, managing director Marketing, Brand & Communications van Tele2. 'Daar willen we iets positiefs tegenover stellen, passend bij ons merk. Onze kerstboodschap luidt dan ook: Stop het onzinnige gehaat. Vrede op het internet!'

Emilio de Haan en Rogier de Bruin, creative directors van Indie Amsterdam: 'Of ananas nou wel of niet op een pizza hoort en ook als het op Tinder even niet zo lekker gaat, verspreid geen haat maar deel de vrede. Met grappige, herkenbare one-liners maakten we een lied dat we lieten inzingen door een echt gospelkoor, geleid door Edgar Burgos bekend van Trafassi.'

Credits

Klant: Tele2 | Creatie: Indie Amsterdam | Verantwoordelijk bij klant: Cilesta van Doorn, Danielle Snoeij, Margaret Kreuger, Valery Gresnigt | Productiemaatschappij: Hazazah | Regie: Rob Lücker | Producer: Omar Perineau | Offline: de Kapsalon (Brian Ent) | Online en Grading: The Darlings | Muziek: de Geluiderij (Sander Baas)  Geluid: Audentity (Niels den Otter)



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken