Weight Watchers kiest TCC

Weight Watchers kiest TCC
  • Bureaus
  • 11 sep 2019 @ 09:51
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Marketingcommunicatie

Na een uitgebreide oriëntatie heeft WW, het nieuwe Weight Watchers, haar communicatiebelangen in Nederland en België ondergebracht bij The Communication Company (TCC).

Stephane De Weerdt (Head of Marketing WW Benelux): 'TCC is onze nieuwe creatieve partner die moet gaan zorgen voor maximale impact van onze WW campagnes. Het TCC team toonde vanaf het begin veel enthousiasme en een grote affiniteit met ons merk, dat in volle transformatie is. En we waren erg gecharmeerd van hun filosofie "effectieve creativiteit", gepaard met sterk digitaal denken.'

Digitaal platform

Inge Verhelst, cliënt lead bij TCC: ‘Weight Watchers is natuurlijk al decennia een vertrouwde naam voor iedereen die met een gezonde levensstijl bezig is. Iedereen kent het wetenschappelijk onderbouwde programma en de workshops waarbij mensen door een coach begeleid worden én elkaar onderling inspireren. Maar WW biedt ook een efficiënt digitaal platform (de WW App), waardoor het voor mensen nog makkelijker wordt om resultaat te bereiken. Dat gaan we de komende periode goed onder de aandacht brengen in de hele Benelux.’ De eerste resultaten van de nieuwe campagne zullen dit najaar zichtbaar worden. 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken