Weight Watchers kiest TCC
- Bureaus
- 11 sep 2019 @ 09:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Marketingcommunicatie
- 11 sep 2019 @ 09:51
- Sjaak Hoogkamer
Na een uitgebreide oriëntatie heeft WW, het nieuwe Weight Watchers, haar communicatiebelangen in Nederland en België ondergebracht bij The Communication Company (TCC).
Stephane De Weerdt (Head of Marketing WW Benelux): 'TCC is onze nieuwe creatieve partner die moet gaan zorgen voor maximale impact van onze WW campagnes. Het TCC team toonde vanaf het begin veel enthousiasme en een grote affiniteit met ons merk, dat in volle transformatie is. En we waren erg gecharmeerd van hun filosofie "effectieve creativiteit", gepaard met sterk digitaal denken.'
Digitaal platform
Inge Verhelst, cliënt lead bij TCC: ‘Weight Watchers is natuurlijk al decennia een vertrouwde naam voor iedereen die met een gezonde levensstijl bezig is. Iedereen kent het wetenschappelijk onderbouwde programma en de workshops waarbij mensen door een coach begeleid worden én elkaar onderling inspireren. Maar WW biedt ook een efficiënt digitaal platform (de WW App), waardoor het voor mensen nog makkelijker wordt om resultaat te bereiken. Dat gaan we de komende periode goed onder de aandacht brengen in de hele Benelux.’ De eerste resultaten van de nieuwe campagne zullen dit najaar zichtbaar worden.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing