Klaverblad Verzekeringen lanceert 'Verwerkverhaaltjes'-campagne

Klaverblad Verzekeringen lanceert 'Verwerkverhaaltjes'-campagne
  • Bureaus
  • 16 apr 2021 @ 08:47
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContent

Verzekeringsmaatschappij Klaverblad lanceert een nieuwe campagne genaamd Verwerkverhaaltjes, die kinderen op emotioneel vlak moet helpen na het meemaken van een brand. De campagne is ontwikkeld door The Family.

Met de campagne wil Klaverblad laten zien er ook voor zijn klanten (ouders en hun kinderen) te zijn bij emotionele schade. De verwerkverhaaltjes zijn terug te vinden in een e-book, waar tips en adviezen en interviews met de brandweer te lezen zijn. Ook is er een website en online video ontwikkeld.

Praten helpt

Jacinta Janssen, marketing manager bij Klaverblad Verzekeringen, zegt: 'Een ingrijpende situatie, zoals een brand, heeft vaak grote impact op kinderen. En die is niet altijd met het blote oog te zien. Veel kinderen hebben last van nachtmerries, lopen leerachterstand op of trekken zich terug. Praten helpt bij het verwerken. Door verhaaltjes te lezen worden kinderen uitgenodigd om met hun ouders te praten over wat ze hebben meegemaakt.'

Esther Oostrom, divisiemanager commercie bij Klaverblad, vult aan: 'We vinden het belangrijk om de mens achter de verzekeringsvraag te zien. Wij zijn er om hem of haar te helpen. Alleen al een luisterend oor bieden, kan iemand veel helpen. Het gaat erom dat we contact leggen vanuit ons hart en daarmee verbinding maken van mens tot mens.’

Bekijk de online video hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken