OG lanceert 'schoon tanken'-campagne

OG lanceert 'schoon tanken'-campagne
  • Bureaus
  • 14 apr 2021 @ 08:42
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Tankstationsbedrijf OG (voorheen OrangeGas) lanceert een nieuwe campagne waarin 'schoon tanken' centraal staat. De campagne genaamd ‘Doe het voor morgen’ is ontwikkeld door Locals Agency.

OG heeft 237 tankstations in Nederland, 122 in Duitsland en 7 in Zweden. Voor de toekomst ligt de focus op 'heel Eruopa'.

Pieter Zijlstra, creative strategy director bij Locals Agency, zegt: 'Vanuit het inzicht dat mensen echte gewoontedieren zijn, hebben we een opvallende campagne ontwikkeld. We maken mensen ervan bewust dat ze vandaag al kunnen starten om te zorgen voor de wereld van morgen.'

Marcel Borger, CEO van OG, vult aan: 'Met deze campagne willen we mensen laten nadenken over schoon tanken. Dat is niet alleen elektrisch, maar bijvoorbeeld ook met bio-cng. Veel mensen kennen de opties niet om bij te dragen aan een schonere planeet - en daar gaan wij ze bij helpen.'

De campagne wordt uitgerold op de radio, online en in out of home langs de (snel)weg. Beluister hieronder de radiocommercial:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken