McDonald’s start vervolgcampagne op Prijsjes waar je blij van wordt
- Bureaus
- 9 jan 2024 @ 11:42
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 jan 2024 @ 11:42
- Michiel van Zaane
De nieuwe campagne ‘Maak je dag voor een leuk bedrag’ van McDonald’s borduurt voort op de campagne van vorig jaar: Prijsjes waar je blij van wordt.
‘We willen benadrukken dat de gast in deze tijden op een betaalbare manier de spontane feel-good momenten bij McDonald’s kan ervaren. Daarmee koppelen we het McDonald's gevoel aan een value-boodschap. Hiervoor zijn we bewust weggebleven van platte prijscommunicatie – het gaat er namelijk om wat onze producten voor de gasten doen. Naast de Altijd Leuk Geprijsde producten, kan de gast met onze Happy Deals en MyM Rewards in de McDonald's App onze producten krijgen voor een leuk prijsje óf zelfs sparen voor gratis producte’”, aldus Karin van Prooijen, Marketing Manager Media & Campaigns bij McDonald’s Nederland.
De campagne van de hand van TBWA\Neboko wordt uitgerold middels televisie, online, outdoor, radio en in de McDonald’s App.
In dezelfde periode (week 2 t/m 10) lanceert McDonald’s weer nieuwe items op het menu: de Deluxe Range met daarin de Quarter Pounder Deluxe, McChicken Deluxe en de Filet-O-Fish Deluxe. De McPlant maakt de range af. Ook keren de fan-favorites: de Spicy Chicken McNuggets (tijdelijk) en de McFlurry Stroopwafel weer terug op het menu. De Oer-Hollandse McFlurry werd al geteased via de social kanalen van McDonald’s: ‘bij 2 likes breng ik deze terug’. De post is inmiddels goed voor ruim 16.000 likes.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a Tree
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
- Shortlist Warc Awards 2024 bekend15-05-2024
- CeraVe lanceert campagne met ‘soft... 15-05-2024
- ONADAILY BASIS (ODB), de Nationale... 14-05-2024
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing