McDonald’s start vervolgcampagne op Prijsjes waar je blij van wordt

McDonald’s start vervolgcampagne op Prijsjes waar je blij van wordt
  • Bureaus
  • 9 jan 2024 @ 11:42
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De nieuwe campagne ‘Maak je dag voor een leuk bedrag’ van McDonald’s borduurt voort op de campagne van vorig jaar: Prijsjes waar je blij van wordt.

‘We willen benadrukken dat de gast in deze tijden op een betaalbare manier de spontane feel-good momenten bij McDonald’s kan ervaren. Daarmee koppelen we het McDonald's gevoel aan een value-boodschap. Hiervoor zijn we bewust weggebleven van platte prijscommunicatie – het gaat er namelijk om wat onze producten voor de gasten doen. Naast de Altijd Leuk Geprijsde producten, kan de gast met onze Happy Deals en MyM Rewards in de McDonald's App onze producten krijgen voor een leuk prijsje óf zelfs sparen voor gratis producte’”, aldus Karin van Prooijen, Marketing Manager Media & Campaigns bij McDonald’s Nederland.

De campagne van de hand van TBWA\Neboko wordt uitgerold middels televisie, online, outdoor, radio en in de McDonald’s App.

In dezelfde periode (week 2 t/m 10) lanceert McDonald’s weer nieuwe items op het menu: de Deluxe Range met daarin de Quarter Pounder Deluxe, McChicken Deluxe en de Filet-O-Fish Deluxe. De McPlant maakt de range af. Ook keren de fan-favorites: de Spicy Chicken McNuggets (tijdelijk) en de McFlurry Stroopwafel weer terug op het menu. De Oer-Hollandse McFlurry werd al geteased via de social kanalen van McDonald’s: ‘bij 2 likes breng ik deze terug’. De post is inmiddels goed voor ruim 16.000 likes.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken