[video] Mona wacht thuiskomers op Schiphol op

[video] Mona wacht thuiskomers op Schiphol op
  • Food-en-retail
  • 28 jul 2015 @ 09:11
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesFood

Afgelopen zaterdag was het één van de drukste zaterdagen van het jaar op Schiphol. Door de storm hadden veel vakantiegangers enorme vertragingen of een spannende landing bij terugkomst. Voor hen was er een extra warm onthaal van Mona om hen veilig thuis te verwelkomen. Zie ook het filmpje.

Thuiskomen kan leuker
Nietsvermoedende thuiskomers werden op de luchthaven verrast met een onvergetelijk onthaal door de Welkom Thuisservice van Mona. Om de lege ijskast thuis alvast te vullen, bood Mona de thuiskomers de recent geïntroduceerde Hollandse Verwenyoghurt aan.

Over Mona
Het Nederlandse Mona – onderdeel van FrieslandCampina Branded Netherlands – bestaat sinds 1970 en is het grootste toetjesmerk van Nederland. Jaarlijks gaan er 155 miljoen toetjes over de toonbank. Daarmee zijn Nederlanders de grootste zuiveltoetjeseters ter wereld. Vanaf 1993 brengt Mona iedere maand het Toetje van de Maand uit. Mona heeft zelfs het woord toetje uitgevonden. In de jaren ‘70 heette dat nog nagerecht, toespijs of dessert. Pas toen Mona in 1973 op TV reclame ging maken met ‘Doe eens een Mona Toetje na’, raakte het woord bekend.
 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken