Stichting Jarige Job: Op Black Friday niet alleen kopen, óók geven!
- Food-en-retail
- 27 nov 2019 @ 10:10
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Maatschappij
- 27 nov 2019 @ 10:10
- Nanny Kuilboer
Op Black Friday opent Burgemeester Aboutaleb een ‘Stichting Jarige Job Pop Up Shop’ op de Korte Lijnbaan 12-14 in Rotterdam.
Samen met winkeliers in het centrum zamelt Stichting Jarige Job de hele maand december cadeautjes in voor kinderen die geen cadeautje krijgen op hun verjaardag en ook niet kunnen trakteren in de klas.
Tijdens de opening van de pop up shop op Black Friday trapt burgemeester Aboutaleb om 10.00 uur af met het eerste gedoneerde cadeau. Genodigden uit het bedrijfsleven en kinderen uit de buurt zullen dan al voor de deur klaarstaan om het voorbeeld van de burgemeester te volgen en hun steentje bij te dragen. Met de pop up shop wil Stichting Jarige Job bezoekers, oud maar vooral jong, op een toegankelijke manier laten kennismaken met de armoedeproblematiek en laten ervaren hoe je zelf kunt helpen. Kinderen worden bedankt voor hun superheldendaad en krijgen daarvoor een traktatie.
Stichting Jarige Job
Huib Lloyd, oprichter en directeur van Stichting Jarige Job: ‘In Nederland groeien meer dan 61.000 kinderen op in gezinnen die écht heel weinig te besteden hebben. Deze kinderen zitten niet op een sport, gaan niet mee met schoolreisjes en gaan op hun verjaardag niet naar school omdat ze niet kunnen trakteren. Hierdoor komen zij in een sociaal isolement terecht. Samen met Urban Department Store Rotterdam dragen we de boodschap uit dat vanaf Black Friday de decembermaand niet alleen draait om cadeautjes krijgen, maar ook om geven. Zo wordt het voor iedereen een feestje!’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur bij...
- RMD24 Retailmedia De kunst is de rode draad te blijven zien
- Verse groente en fruit centraal in campagne Aldi
- Verkoop Blokker van de baan
- Lilian Wanders-de Klerk van Mothr Earth Proof: 'Ik geloof in...
- Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 17-05-2024
- [marketeer 203] Arina Abbring -... 17-05-2024
- Veloretti breidt netwerk aan... 16-05-2024
- Vrouwen spenderen veel meer aan... 16-05-2024
- Westland Salades maakt eerste TVC in... 15-05-2024
- Verse groente en fruit centraal in... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing