Taksi brengt blauwe slang tot leven
- Food-en-retail
- 1 jun 2022 @ 08:04
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodCreatie
- 1 jun 2022 @ 08:04
- Peter van Woensel Kooy
Als je één slok Taksi neemt, waan je je in de tropen. In de nieuwe Taksi tv-commercial schudt dochterlief haar vader wakker uit zijn tropische slangendroom: pap wat ben je nou aan het doen?
In de tag-on laat zij haar vader juist schrikken met de blauwe opblaasslang van de Taksi-spaaraktie.
De blauwe slang van Taksi
Deze nieuwe, blauwe slang commercial en spaaraktie sluit aan op de Als je van de tropen wilt genieten campagne die in 2020 het merk Taksi na jarenlange afwezigheid weer terugbracht in de media en de boodschappenwagentjes van Nederland. De blauwe slang komt niet uit de boom of uit de lucht vallen. Het is de vaste, lekker spannende Taksi brand asset die je op alle verpakkingen en zelfs ook in het Taksi-ijsje terug ziet komen.
Taksi Spaaraktie
Jiska van Rhenen, Marketing manager Taksi: 'Samen met DDB hebben we de belevingswereld van Taksi naar een nieuw niveau getild. De Blauwe slang is tot leven gekomen, speelt de hoofdrol in de campagne en vormt de nieuwe brand asset van Taksi! Via actiecodes op de verpakkingen kun je sparen voor de superleuke opblaasslang.'
credits
verantwoordelijk bij Taksi (Riedel): Jiska van Rhenen en Bas Boswinkel
strategie en creatie: DDB Unlimited
filmproductie: SuperEasterfeather
regie: Pascal Simons
media: Zigt
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Riedel
- Pascal Simons
- drankje
- Taksi
- Jiska van Rhenen
- Zigt
- merk
- SuperEasterfeather
- DDB Unlimited
- Bas Boswinkel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Shell kondigt nieuwe samenwerking... 01-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 01-05-2024
- Unox Soep in Zak positioneert zich... 29-04-2024
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
- [marketeer 200] Chiel van Leeuwen -... 26-04-2024
- Jumbo lanceert Deep screen - 3D... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing