Taksi brengt blauwe slang tot leven

Taksi brengt blauwe slang tot leven
  • Food-en-retail
  • 1 jun 2022 @ 08:04
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodCreatie

Als je één slok Taksi neemt, waan je je in de tropen. In de nieuwe Taksi tv-commercial schudt dochterlief haar vader wakker uit zijn tropische slangendroom: pap wat ben je nou aan het doen?

In de tag-on laat zij haar vader juist schrikken met de blauwe opblaasslang van de Taksi-spaaraktie.

De blauwe slang van Taksi
Deze nieuwe, blauwe slang commercial en spaaraktie sluit aan op de Als je van de tropen wilt genieten campagne die in 2020 het merk Taksi na jarenlange afwezigheid weer terugbracht in de media en de boodschappenwagentjes van Nederland. De blauwe slang komt niet uit de boom of uit de lucht vallen. Het is de vaste, lekker spannende Taksi brand asset die je op alle verpakkingen en zelfs ook in het Taksi-ijsje terug ziet komen.

Taksi Spaaraktie
Jiska van Rhenen, Marketing manager Taksi: 'Samen met DDB hebben we de belevingswereld van Taksi naar een nieuw niveau getild. De Blauwe slang is tot leven gekomen, speelt de hoofdrol in de campagne en vormt de nieuwe brand asset van Taksi! Via actiecodes op de verpakkingen kun je sparen voor de superleuke opblaasslang.'

credits
verantwoordelijk bij Taksi (Riedel): Jiska van Rhenen en Bas Boswinkel
strategie en creatie: DDB Unlimited
filmproductie: SuperEasterfeather
regie: Pascal Simons
media: Zigt



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken