Taksi brengt blauwe slang tot leven

- Food-en-retail
- 1 jun 2022 @ 08:04
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodCreatie
- 1 jun 2022 @ 08:04
- Peter van Woensel Kooy
Als je één slok Taksi neemt, waan je je in de tropen. In de nieuwe Taksi tv-commercial schudt dochterlief haar vader wakker uit zijn tropische slangendroom: pap wat ben je nou aan het doen?
In de tag-on laat zij haar vader juist schrikken met de blauwe opblaasslang van de Taksi-spaaraktie.
De blauwe slang van Taksi
Deze nieuwe, blauwe slang commercial en spaaraktie sluit aan op de Als je van de tropen wilt genieten campagne die in 2020 het merk Taksi na jarenlange afwezigheid weer terugbracht in de media en de boodschappenwagentjes van Nederland. De blauwe slang komt niet uit de boom of uit de lucht vallen. Het is de vaste, lekker spannende Taksi brand asset die je op alle verpakkingen en zelfs ook in het Taksi-ijsje terug ziet komen.
Taksi Spaaraktie
Jiska van Rhenen, Marketing manager Taksi: 'Samen met DDB hebben we de belevingswereld van Taksi naar een nieuw niveau getild. De Blauwe slang is tot leven gekomen, speelt de hoofdrol in de campagne en vormt de nieuwe brand asset van Taksi! Via actiecodes op de verpakkingen kun je sparen voor de superleuke opblaasslang.'
credits
verantwoordelijk bij Taksi (Riedel): Jiska van Rhenen en Bas Boswinkel
strategie en creatie: DDB Unlimited
filmproductie: SuperEasterfeather
regie: Pascal Simons
media: Zigt
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- merk
- DDB Unlimited
- SuperEasterfeather
- Pascal Simons
- Jiska van Rhenen
- Riedel
- Zigt
- drankje
- Bas Boswinkel
- Taksi
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- M&M's lijkt te zwichten voor rechts Amerika blijkt niet zo...
- Robbie Williams nieuwe ster naast Felix the Cat
- Fris Supermarkt opent in Amsterdam gratis supermarkt voor...
- Domino's komt met hit tijdens carnaval - de Frietzza
- McDonald's Nederland lanceert opvallende prijscampagne waar...
- Supermarktketen Dirk zet volgende stap in strijd tegen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn en BP openen 100e... 02-02-2023
- Nederlander blijft bij huismerk:... 02-02-2023
- Lidl maakt nieuwe aanpak gezondheid... 02-02-2023
- [Hortus sessie] Nescafé over... 01-02-2023
- Procter ziet winst iets dalen01-02-2023
- Anne & Max lanceert sharefunding... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day