Taksi brengt blauwe slang tot leven
- Food-en-retail
- 1 jun 2022 @ 08:04
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodCreatie
- 1 jun 2022 @ 08:04
- Peter van Woensel Kooy
Als je één slok Taksi neemt, waan je je in de tropen. In de nieuwe Taksi tv-commercial schudt dochterlief haar vader wakker uit zijn tropische slangendroom: pap wat ben je nou aan het doen?
In de tag-on laat zij haar vader juist schrikken met de blauwe opblaasslang van de Taksi-spaaraktie.
De blauwe slang van Taksi
Deze nieuwe, blauwe slang commercial en spaaraktie sluit aan op de Als je van de tropen wilt genieten campagne die in 2020 het merk Taksi na jarenlange afwezigheid weer terugbracht in de media en de boodschappenwagentjes van Nederland. De blauwe slang komt niet uit de boom of uit de lucht vallen. Het is de vaste, lekker spannende Taksi brand asset die je op alle verpakkingen en zelfs ook in het Taksi-ijsje terug ziet komen.
Taksi Spaaraktie
Jiska van Rhenen, Marketing manager Taksi: 'Samen met DDB hebben we de belevingswereld van Taksi naar een nieuw niveau getild. De Blauwe slang is tot leven gekomen, speelt de hoofdrol in de campagne en vormt de nieuwe brand asset van Taksi! Via actiecodes op de verpakkingen kun je sparen voor de superleuke opblaasslang.'
credits
verantwoordelijk bij Taksi (Riedel): Jiska van Rhenen en Bas Boswinkel
strategie en creatie: DDB Unlimited
filmproductie: SuperEasterfeather
regie: Pascal Simons
media: Zigt
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Zigt
- Bas Boswinkel
- Pascal Simons
- Taksi
- SuperEasterfeather
- drankje
- merk
- DDB Unlimited
- Riedel
- Jiska van Rhenen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Black Friday groeit uit tot Black November
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
- Action breidt Europees netwerk verder uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw... 25-11-2025
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




