Heineken en Edwin Evers klaar voor Winterspelen
- Media
- 24 okt 2017 @ 10:06
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MarketingMediaRadioOlympische Spelen
- 24 okt 2017 @ 10:06
- Redactie Media
Nog vier maanden te gaan tot de Olympische Winterspelen, maar sponsors en mediapartners staan al in de startblokken. De ochtendshow ‘Evers Staat Op in Pyeongchang’ van Radio 538 wordt in februari twee weken live uitgezonden vanuit Zuid-Korea. Edwin Evers en zijn team ontvangen topsporters en artiesten in de 538-studio in het Holland Heineken House. Ook sponsor Heineken zelf is bijna klaar: vandaag wordt de crewleden bekend.
‘Ik draag de Oranje-sporters een warm hart toe en moedig ze graag aan, waar ook ter wereld', reageert Evers. 'Het is echt te gek om ze meteen na de wedstrijd en huldiging te mogen ontvangen in onze studio.'
Dave Minneboo, radiodirecteur 538: ‘De Olympische Spelen zijn het grootste sportevenement van de wereld. 538 omarmt sport en Oranje in het bijzonder en daarom verschepen we onze mobiele radiostudio naar Pyeongchang om vanuit het Olympisch centrum spraakmakende radio te maken. Op deze manier zijn onze luisteraars zo dicht mogelijk bij het Olympisch vuur.’
Vanaf maandag 12 tot en met vrijdag 23 februari is Evers Staat Op in Pyeongchang te horen op de reguliere tijden in de ochtend tussen 06:00 en 10:00 uur. Radio 538 is sinds dit jaar onderdeel van Talpa Radio, de management-buyout van John de Mol uit Sanoma/SBS.
Heineken ook bijna klaar
Ruim 60 geluksvogels krijgen vandaag het nieuws waar zij al weken naar hebben gesmacht. Zij vinden een ticket naar de Olympische Winterspelen in Zuid Korea op hun deurmat en zijn daarmee officieel geselecteerd als crew in het Holland Heineken House in Zuid Korea. Heineken heeft in samenwerking met HR-partner Adecco een zorgvuldig selectieproces doorlopen om het allerbeste team samen te stellen voor de 14e editie van dé hotspot tijdens de Spelen. Zowel voor als achter de schermen gaat dit team zorgen voor een onvergetelijke Olympische ervaring voor de sporters van TeamNL, hun familie en vrienden, NOC*NSF, sportbonden, media en natuurlijk ook de vele Oranjefans.
Net als voorgaande Spelen is er weer een overweldigende belangstelling van kandidaat-crewleden geweest. Adecco ontving maar liefst 800 aanmeldingen, waarvan er uiteindelijk 180 zijn uitgenodigd voor een selectiebijeenkomst. Tijdens deze dag werden zij onderworpen aan allerlei activiteiten als een tapwedstrijd, een videopitch en een groepsopdracht waarin de kandidaten getest werden op samenwerking en creativiteit in de vorm van een Escape room. Hieruit zijn ruim 60 kandidaten gekozen, waaronder 2 oud topatleten en 3 Koreaans sprekende crewleden. Dit team gaat in het Holland Heineken House de bezoekers de tijd van hun leven te bezorgen en gaat van het nationale huis de ‘hottest place in town’ maken. De crewleden ontmoeten elkaar op 23 november aanstaande bij de eerste crewdag in Amsterdam bij Adecco.
Babs van de Voort, marketing director Noord Europa van Adecco: 'Wij zijn trots dat wij Heineken opnieuw hebben geholpen met het vinden van de juiste mensen voor dit grootste sportfeest ter wereld. We hebben absolute toppers geselecteerd die het Holland Heineken House opnieuw tot een onvergetelijke ervaring gaan maken: voor het publiek, de sporters en de atleten. Een baan die verder gaat dan zomaar een leuke klus.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Holland Heineken House
- Olympische Spelen
- Winterspelen
- radio
- Radio 538
- Edwin Evers
- Pyongyang
- Heineken
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing