AZ en Ajax favoriet in Social TV Ratings maart

AZ en  Ajax favoriet in Social TV Ratings maart
  • Online
  • 15 apr 2014 @ 08:50
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

In de maand maart zijn 666.609 TV-gerelateerde tweets verstuurd. De KNVB Bekerwedstrijd tussen AZ en Ajax op 27 maart was in deze maand het meest getwitterde programma met 25.124 tweets.

Dit blijkt uit de Spot Social TV Ratings, een overzicht van TV programma’s die de meeste tweets realiseren. Met deze maandelijkse rapportage in samenwerking met Remotely.tv wil SPOT de wederzijds versterkende werking en relatie tussen TV en social media inzichtelijk maken.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken