Team Nijhuis vergroot slagkracht

Team Nijhuis vergroot slagkracht
  • Online
  • 29 jan 2015 @ 10:49
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMarketing

Bureau voor merkcommunicatie Team Nijhuis met vestigingen in Borne en Tiel breidt uit. Het bureau is op zoek naar 6 fulltime online marketing specialisten. Hiermee breidt het bureau zich uit van 25 naar 31 specialisten. Daarnaast heeft het bureau plannen om dit jaar of te verbouwen of op zoek te gaan naar een nieuw pand. Met de uitbreiding is Team Nijhuis naar eigen zeggen de overlevingsfase waarin het bureau tussen 2010 en 2012 verkeerde voorbij, en bouwt het bureau fors aan een fundatie voor de toekomst.

Directeur Gerben Lievers: ‘De vraag naar het succesvol inzetten van online marketing blijft groeien. Dagelijks helpen wij klanten om meer online successen te boeken. Om aan de toenemende vraag te kunnen blijven voldoen, is het noodzakelijk dat we onze slagkracht vandaag vergroten, zodat we morgen als bureau bij de top van Nederland horen’. Kandidaten kunnen solliciteren via de website.
Team Nijhuis werkt onder andere voor Hartman, OCON, BLOM opleidingen, Robitex en Ten Cate B.V.

De overlevingsfase voorbij
Tussen 2010 en 2012 ging het bureau door een economisch zware tijd. ‘Sommige strijdwonden zijn nog merkbaar, zoals onze enigszins oude kantoorinrichting, onze oude website en de verouderde huisstijl aan de gevel. Wij kozen voor onze mensen en onze klanten, daar ligt altijd onze focus en die focus blijkt succesvol. We hebben de crisis doorstaan en dit jaar gaan we bouwen aan een nieuw pand, nieuwe positionering en flinke teamuitbreiding. Zodat we morgen staan waar nodig en zodat we het vandaag nog beter doen dan gisteren’, aldus Lievers.

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken