Autocoureur Buurman ambassadeur Wishbones Slippers

Autocoureur Buurman ambassadeur Wishbones Slippers
  • Sponsoring
  • 23 apr 2015 @ 08:18
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipMaatschappij

Autocoureur Yelmer Buurman heeft zich als ambassadeur verbonden aan het Zuid-Afrikaanse slippermerk Wishbones, dat sinds begin dit jaar ook op de Nederlandse markt verkrijgbaar is. Yelmer rijdt momenteel voor team Black Falcon in een Mercedes-Benz SLS AMG.

Wishbones verkoopt slippers op onder meer de Nederlandse markt. Voor elk in Nederland verkocht slipperpaar doneert Wishbones een paar aan een kind in Afrika. Nieuw aangetrokken ambassadeur Yelmer Buurman: 'Wishbones zijn hippe, trendy slippers met een naam die erg goed past in de racerij, maar natuurlijk staat een wishbone ook voor het delen van geluk. Vanwege deze mooie gedachte om zelf de wereld een heel klein stukje te kunnen verbeteren door iets simpels als de aankoop van een paar slippers, ben ik ambassadeur geworden van dit nieuwe merk met deze mooie gedachte.'

Wishbones werkt samen met South African Volunteer Experiences (SAVE). Deze organisatie zorgt ervoor dat de slippers daadwerkelijk bij de kinderen terechtkomen. Wishbones en SAVE geloven dat er meer nodig is om het verschil te maken. Daarom investeren ze in langlopende, duurzame projecten waarbij een lokale gemeenschap in Afrika op weg wordt geholpen naar een beter bestaan. Zo wordt gezorgd voor lesmateriaal en sportmateriaal en worden er EHBO-cursussen, zelfverdedigingcursussen en lessen in zakelijke vaardigheden voor vrouwen georganiseerd.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken