Commercialfeestje: Jack Russell erg onder de indruk van een Volkswagen
- Algemeen
- 30 jan 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 30 jan 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
Voor wie hem nog niet zag, dit commercial-feestje van DDB & Tribal Amsterdam voor Volkswagen. De makers hebben het over 'internationale allure', MarketingTribune over in elk geval goede casting van zowel man als hond.
In de film is een Jack Russell erg onder de indruk van een Volkswagen en heeft zich allerlei geluiden eigen gemaakt. De commercial werd geregisseerd door Mattias Schut (Czar) en het geluid werd gedaan door The Ambassadors.
Na een dag was de video afgelopen vrijdag al ruim 50.000 keer bekeken. Waarschijnlijk omdat de commercial past in de internationale campagnelijn van Volkswagen, zoals de commercials die de afgelopen paar jaar tijdens de Super Bowl te zien waren. (PvWK)
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Retailmedia is niet alleen voor de grote spelers'
- [onderzoek] Nederlandse reiziger in 2025, bucketlist, natuur...
- Gouden combinatie van technologie, commercie en klantgerichtheid
- DVJ Insights blikt vooruit op Retail Media Day
- Onderzoek: Energiecontracten te complex
- Fleur de Nijs van Zilveren Kruis: 'Laat je niet tegenhouden...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management