Commercialfeestje: Jack Russell erg onder de indruk van een Volkswagen
- Algemeen
- 30 jan 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 30 jan 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
Voor wie hem nog niet zag, dit commercial-feestje van DDB & Tribal Amsterdam voor Volkswagen. De makers hebben het over 'internationale allure', MarketingTribune over in elk geval goede casting van zowel man als hond.
In de film is een Jack Russell erg onder de indruk van een Volkswagen en heeft zich allerlei geluiden eigen gemaakt. De commercial werd geregisseerd door Mattias Schut (Czar) en het geluid werd gedaan door The Ambassadors.
Na een dag was de video afgelopen vrijdag al ruim 50.000 keer bekeken. Waarschijnlijk omdat de commercial past in de internationale campagnelijn van Volkswagen, zoals de commercials die de afgelopen paar jaar tijdens de Super Bowl te zien waren. (PvWK)
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes