Leestip van onze zuiderburen: 'Do Tell' in België verkozen tot marketingboek van het jaar

Leestip van onze zuiderburen: 'Do Tell' in België verkozen tot marketingboek van het jaar
  • Algemeen
  • 2 feb 2024 @ 10:02
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Marketing

Drie weken lang kregen Belgische marketingprofessionals de kans om hun stem uit te brengen voor het meest impactvolle marketingboek van 2023. 4.200 personen brachten dit jaar hun stem uit: ‘Do Tell’ mag zich een jaar lang Marketing Book of the Year noemen.

Co-auteur Ann Maes: ‘Er wordt wel eens gedacht dat marketeers enkel met de groei van hun bedrijf bezig zijn en het is dan ook geweldig om te zien dat marketingprofessionals uit alle mooie boeken die door BAM genomineerd werden, kozen voor een boek waaruit hun maatschappelijke verantwoordelijkheid blijkt.’

Do tell
Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen? Hoe de marketing en communicatie over duurzaamheid aan te pakken, is vaak nog een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts een antwoord op deze vragen. Met hun stappenplan helpen ze bedrijven en organisaties een authentiek, geloofwaardig en gedragen duurzaamheidsverhaal te creëren en succesvol over hun duurzaamheidsinspanningen te communiceren.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken