Leestip van onze zuiderburen: 'Do Tell' in België verkozen tot marketingboek van het jaar
- Algemeen
- 2 feb 2024 @ 10:02
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Marketing
- 2 feb 2024 @ 10:02
- Nanny Kuilboer
Drie weken lang kregen Belgische marketingprofessionals de kans om hun stem uit te brengen voor het meest impactvolle marketingboek van 2023. 4.200 personen brachten dit jaar hun stem uit: ‘Do Tell’ mag zich een jaar lang Marketing Book of the Year noemen.
Co-auteur Ann Maes: ‘Er wordt wel eens gedacht dat marketeers enkel met de groei van hun bedrijf bezig zijn en het is dan ook geweldig om te zien dat marketingprofessionals uit alle mooie boeken die door BAM genomineerd werden, kozen voor een boek waaruit hun maatschappelijke verantwoordelijkheid blijkt.’
Do tell
Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen? Hoe de marketing en communicatie over duurzaamheid aan te pakken, is vaak nog een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts een antwoord op deze vragen. Met hun stappenplan helpen ze bedrijven en organisaties een authentiek, geloofwaardig en gedragen duurzaamheidsverhaal te creëren en succesvol over hun duurzaamheidsinspanningen te communiceren.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- HG komt naar je toe deze lente
- Artsen zonder Grenzen schaalt campagne Gaza op
- ASN Bank heeft beste positionering financiële sector
- Nicole van Lieshout van Noordwijk Marketing: 'Durf te kiezen...
- Lexus introduceert nieuwe LBX met tijdelijke showroom P.C....
- [longread] Veel bedrijven hebben geen geduld om een merk te...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing