Geflipte campagne van BikeFlip
- Bureaus
- 2 mei 2024 @ 08:03
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 mei 2024 @ 08:03
- Michiel van Zaane
Met de nieuwe campagne ‘Dan ga je toch flippen!’, die vanaf deze week te zien is op diverse digitale kanalen en Out-of-Home, wil startup BikeFlip laten zien wat ze bieden: een abonnement op kinderfietsen, zodat die meegroeien met het kind.
BikeFlip is gespecialiseerd in kinderfietsen en legt een bijzondere nadruk op duurzaamheid en de circulaire economie. Door een abonnementservice zijn ouders flexibel en in staat om de fiets eenvoudig "te flippen" voor een beter passend model naarmate hun kind groeit, zodat de fiets altijd de juiste maat heeft voor het kind.
Paul Remie, Co-Founder van BikeFlip, licht hun visie toe: ‘Bij BikeFlip geloven we dat we met elke refurbished fiets niet alleen de aarde helpen, maar ook blijdschap brengen bij kinderen en ouders. Onze dienst maakt het mogelijk steeds een 'nieuwe' fiets te ervaren. Tevens hopen we met onze dienst de mobiliteitsarmoede in probleemwijken aan te kunnen pakken.’
‘De campagne ‘Dan ga je toch flippen!’ komt voort uit de herkenbare gedachte dat het moeten overnemen van de oude, vaak te kleine of te grote fiets van je broertje of zusje tot frustratie kan leiden,’ legt Creative Director Ferry Bol van Altavia Unite, het bureau dat de campagne ontwikkelde, uit. ‘Met BikeFlip willen we dit moment ombuigen naar een positieve ervaring.’
Credits:
BikeFlip: Paul Remie, Shanon Welhous, Lyanne de Weger
Creatie: Tim Timmermans, Jan van den Bergh
Beeld: AI (MidJourney)
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust niet op winnen
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- ANWB promoot Private Lease via game... 17-05-2024
- Koekjesfabrikant Lotus Biscoff... 16-05-2024
- Unox good pasta zoekt hongerige... 16-05-2024
- Humanitas krijgt jaarlang gratis... 16-05-2024
- Nederland twee marketingbureaus rijker16-05-2024
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing