Geflipte campagne van BikeFlip

Geflipte campagne van BikeFlip
  • Bureaus
  • 2 mei 2024 @ 08:03
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Met de nieuwe campagne ‘Dan ga je toch flippen!’, die vanaf deze week te zien is op diverse digitale kanalen en Out-of-Home, wil startup BikeFlip laten zien wat ze bieden: een abonnement op kinderfietsen, zodat die meegroeien met het kind.

BikeFlip is gespecialiseerd in kinderfietsen en legt een bijzondere nadruk op duurzaamheid en de circulaire economie. Door een abonnementservice zijn ouders flexibel en in staat om de fiets eenvoudig "te flippen" voor een beter passend model naarmate hun kind groeit, zodat de fiets altijd de juiste maat heeft voor het kind.

Paul Remie, Co-Founder van BikeFlip, licht hun visie toe: ‘Bij BikeFlip geloven we dat we met elke refurbished fiets niet alleen de aarde helpen, maar ook blijdschap brengen bij kinderen en ouders. Onze dienst maakt het mogelijk steeds een 'nieuwe' fiets te ervaren. Tevens hopen we met onze dienst de mobiliteitsarmoede in probleemwijken aan te kunnen pakken.’

‘De campagne ‘Dan ga je toch flippen!’ komt voort uit de herkenbare gedachte dat het moeten overnemen van de oude, vaak te kleine of te grote fiets van je broertje of zusje tot frustratie kan leiden,’ legt Creative Director Ferry Bol van Altavia Unite, het bureau dat de campagne ontwikkelde, uit. ‘Met BikeFlip willen we dit moment ombuigen naar een positieve ervaring.’

Credits:    
BikeFlip: Paul Remie, Shanon Welhous, Lyanne de Weger
Creatie: Tim Timmermans,  Jan van den Bergh
Beeld: AI (MidJourney)

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken