Spotler Group neemt Momice over
- B2b
- 2 mei 2024 @ 07:49
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 2 mei 2024 @ 07:49
- Redactie MarketingTribune
Spotler Group neemt Momice, ontwikkelaar van event registratie software, over. Het toevoegen van Momice aan het portfolio van Spotler Group past in de strategie van de Group om klanten te ondersteunen bij het inzetten en verbinden van diverse datagedreven marketingplatformen om maximale resultaten halen uit hun marketinginspanningen.
Momice, in 2012 opgericht, heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een professioneel platform waarmee marketeers en eventmanagers inmiddels gezamenlijk meer dan 40.000 events hebben georganiseerd. Met de software kunnen eventprofessionals alle bezoekersprocessen en communicatie stroomlijnen: uitnodiging, registratie, mailings, interactie, evaluatie voor online, live en hybride evenementen.
Geflirt
De samenwerkingen tussen Momice en andere bedrijven binnen de Spotler Group (Spotler NL en Spotler UK) zorgde ervoor dat de wegen van beide organisaties elkaar regelmatig kruisen. De filosofie achter het Momice platform past binnen de visie die de Spotler Group heeft op software ontwikkeling en dat leidde tot geflirt, verkennende gesprekken, intensievere samenwerking en uiteindelijk tot een acquisitie.
Binnen de Spotler Group kan Momice nog meer waarde en efficiency toevoegen en kan het platform sneller (internationaal) doorgroeien; een droom die werkelijkheid wordt voor Rutger Bremer (CEO Momice): “We zijn Momice gestart omdat we zoveel mogelijk organisatoren van zakelijke events te helpen het maximale uit hun events te halen. Dat kunnen we met deze stap in één keer doen. En onze huidige klanten profiteren ook van het brede aanbod dat Spotler hen nu biedt. Ik kan niet wachten om onze software verder te integreren met de andere oplossingen van Spotler en zo alle events van duizenden Spotler klanten naar een hoger niveau te tillen. ”
Lee Chadwick, CEO van de Spotler Group: ‘Duizenden bestaande Spotler-klanten versturen hun eventaankondigingen momenteel via onze e-mailplatforms, nu kunnen zij ook profiteren van hulp ná de e-mailklik. Productie van eventpagina's, beheer van deelnemers en e-tickets zijn slechts een paar van de functies waarmee we onze klanten kunnen ondersteunen bij zowel fysieke als online evenementen. Dat gaat verder dan alleen de uitnodiging. De naadloze integratie met Spotler CRM zorgt ervoor dat de eventactiviteiten samengevoegd kunne worden met alle andere taken, wat uiteindelijk leidt tot veel meer doelgerichte marketing. Zoals we al zeiden: we zijn meer dan alleen e-mail!’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Feyenoord is een prachtig merk met een gigantisch bereik'
- [branded content] Versterk met PostLab de inzet van je mediamix
- Nieuwe campagne Saxo focust op prijsstelling
- 'Er bestaan geen blauwdrukken voor marketing; jij ontwerpt de...
Laatste Nieuws
- Merkstrateeg Michel van Velde deelt... 16-05-2024
- 'Ons onderbewuste verraadt wat we... 16-05-2024
- Efteling opnieuw Klantvriendelijkste... 15-05-2024
- 'Feyenoord is een prachtig merk met... 15-05-2024
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
- Tim Zuidgeest van Unravel: 'Budget... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing