Spotler Group neemt Momice over

- B2b
- 2 mei 2024 @ 07:49
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 2 mei 2024 @ 07:49
- Redactie MarketingTribune
Spotler Group neemt Momice, ontwikkelaar van event registratie software, over. Het toevoegen van Momice aan het portfolio van Spotler Group past in de strategie van de Group om klanten te ondersteunen bij het inzetten en verbinden van diverse datagedreven marketingplatformen om maximale resultaten halen uit hun marketinginspanningen.
Momice, in 2012 opgericht, heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een professioneel platform waarmee marketeers en eventmanagers inmiddels gezamenlijk meer dan 40.000 events hebben georganiseerd. Met de software kunnen eventprofessionals alle bezoekersprocessen en communicatie stroomlijnen: uitnodiging, registratie, mailings, interactie, evaluatie voor online, live en hybride evenementen.
Geflirt
De samenwerkingen tussen Momice en andere bedrijven binnen de Spotler Group (Spotler NL en Spotler UK) zorgde ervoor dat de wegen van beide organisaties elkaar regelmatig kruisen. De filosofie achter het Momice platform past binnen de visie die de Spotler Group heeft op software ontwikkeling en dat leidde tot geflirt, verkennende gesprekken, intensievere samenwerking en uiteindelijk tot een acquisitie.
Binnen de Spotler Group kan Momice nog meer waarde en efficiency toevoegen en kan het platform sneller (internationaal) doorgroeien; een droom die werkelijkheid wordt voor Rutger Bremer (CEO Momice): “We zijn Momice gestart omdat we zoveel mogelijk organisatoren van zakelijke events te helpen het maximale uit hun events te halen. Dat kunnen we met deze stap in één keer doen. En onze huidige klanten profiteren ook van het brede aanbod dat Spotler hen nu biedt. Ik kan niet wachten om onze software verder te integreren met de andere oplossingen van Spotler en zo alle events van duizenden Spotler klanten naar een hoger niveau te tillen. ”
Lee Chadwick, CEO van de Spotler Group: ‘Duizenden bestaande Spotler-klanten versturen hun eventaankondigingen momenteel via onze e-mailplatforms, nu kunnen zij ook profiteren van hulp ná de e-mailklik. Productie van eventpagina's, beheer van deelnemers en e-tickets zijn slechts een paar van de functies waarmee we onze klanten kunnen ondersteunen bij zowel fysieke als online evenementen. Dat gaat verder dan alleen de uitnodiging. De naadloze integratie met Spotler CRM zorgt ervoor dat de eventactiviteiten samengevoegd kunne worden met alle andere taken, wat uiteindelijk leidt tot veel meer doelgerichte marketing. Zoals we al zeiden: we zijn meer dan alleen e-mail!’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bidfood introduceert eigen commerce media netwerk
- De marketingtransfers van week 17, 2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
- Spotler neemt Lets Get Digital over
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- Wing Cheung op Nima Marketing Day: 'Van onenightstand...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
- Nederlandse bedrijven bouwen samen... 06-05-2025
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management