Robbie Williams en Chantal Janzen aan de slag voor WW
- B2b
- 18 dec 2018 @ 10:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - PR
- 18 dec 2018 @ 10:54
- Sjaak Hoogkamer
WW kondigt popicoon Robbie Williams aan als nieuwe wereldwijde ambassadeur van het bedrijf. In Nederland werkt WW (WeightWatchers) daarnaast samen met &C, het platform en magazine van Chantal Janzen.
Williams zal naast Oprah Winfrey en andere WW-members zoals Kate Hudson verschijnen in de geïntegreerde For Every Body campagne. Daarnaast zal de zanger op zijn social media kanalen de vorderingen van zijn wellness-doelstellingen delen en zijn volgers aanmoedigen hun redenen te delen om gezonder te leven in 2019 met behulp van #MyWhy.
For Every Body is gebaseerd op het inzicht dat iedereen zijn eigen redenen heeft om gezonder te leven en dat de impact van het creëren van gezondere gewoontes voor elke member verschillend is. De campagne weerspiegelt naar eigen zeggen ‘de strategische evolutie van WW om voort te bouwen op haar leidende positie in gewichtsmanagement en een meer holistische partner in gezondheid en wellness te zijn.’
Samenwerking &C
In Nederland zal WW een samenwerking aangaan met &C, het 360 platform van Chantal Janzen. De #MyWhy kick-off van de samenwerking was deze week waarbij de voltallige redactie van &C, inclusief Chantal, hun redenen om gezonder te leven in 2019 kenbaar zullen maken. ‘Het fijne van WW is dat het verder gaat dan de doelstelling enkel gewicht te verliezen. Goed in je vel zitten is voor &C veel belangrijker en daarom hebben wij enorm veel zin om samen met WW aan onze doelstellingen te werken. Balans is hier het sleutelwoord. Voor ons betekent dat soms maar één tompouce en soms een extra blokje om of meer tijd voor jezelf,’ aldus Chantal Janzen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Feyenoord is een prachtig merk met een gigantisch bereik'
- [branded content] Versterk met PostLab de inzet van je mediamix
- Nieuwe campagne Saxo focust op prijsstelling
- 'Er bestaan geen blauwdrukken voor marketing; jij ontwerpt de...
Laatste Nieuws
- Merkstrateeg Michel van Velde deelt... 16-05-2024
- 'Ons onderbewuste verraadt wat we... 16-05-2024
- Efteling opnieuw Klantvriendelijkste... 15-05-2024
- 'Feyenoord is een prachtig merk met... 15-05-2024
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
- Tim Zuidgeest van Unravel: 'Budget... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing