Lemon Scented Tea zet Jägermeister op -18°C
- Bureaus
- 4 feb 2021 @ 08:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 4 feb 2021 @ 08:40
- Sjaak Hoogkamer
Jägermeister Global heeft Lemon Scented Tea gekozen om een brand & experience platform te ontwikkelen waarop te zien is hoe je het drankje op de juiste wijze moet drinken.
In tegenstelling tot in Nederland is in veel landen het ijskoude karakter van Jägermeister blijkbaar veel minder bekend.
De ambitie is om de perfecte kwaliteit, het premiumkarakter en productsensatie van een puur shot Jägermeister op minus 18 graden wereldwijd tot de standaard te maken.
Willem van Eeghen, Head of Global Experiential Marketing: ‘Over de hele wereld wordt Jägermeister gedronken en zijn we een van de grootste spirits wereldwijd, maar het kan beter. Niet qua hoeveelheid, maar wel hoe: uit de vriezer en puur. Ons doel is om mensen te overtuigen van de perfecte kwaliteit en smaak van Jägermeister, door de juiste serveermethode.’
Gijsbregt Vijn, Managing Director Lemon Scented Tea: ‘Met een experience platform die wereldwijd de juiste memory structures bouwt, gaan we zorgen voor een wereldwijd sterkere en blijvende relatie met de doelgroep. Waarbij de productervaring verrijken met emotie heel interessant wordt. Een ervaring die cruciaal wordt om het merk -en de business verder te laten groeien.’
Lemon Scented Tea is verantwoordelijk voor het concept en heeft de creatieve en strategische regie in verschillende landen. De eerste creatieve uitingen, van experiences, activaties tot instore, worden medio 2021 verwacht.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing