Hornbach: maak alles Oranje

Hornbach: maak alles Oranje
  • Bureaus
  • 30 apr 2021 @ 12:08
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Hornbach maakt zich in zijn nieuwe campagne op voor de komende sportzomer, met het EK Voetbal, de Olympische Spelen en Formule 1. Samen met Talpa en ESPN roept de bouwmarktketen Nederlanders op om het hele land zoveel mogelijk oranje te kleuren.

'De komende maanden willen we alle Nederlanders mobiliseren om het land mee te helpen kleuren. Want oranje versterkt ons gevoel van saamhorigheid. Of het nu gaat om je woonkamer, tuin, complete straat, campingveld of de flat van je schoonmoeder. Van een tribune in de woonkamer tot een buitenbioscoop met bar. De verwachting is dat sportwedstrijden deze zomer meer dan ooit vanuit huis bekeken zullen worden. Dus stroop die mouwen op, trommel je buren op en maak alles oranje.'

De campagne (bij Hornbach inhouse ontwikkeld) wordt geladen in tv-programma's van Talpa en ESPN, waarbij Jan Joost van Gangelen de presentatie op zich neemt. Ook komen Foppe de Haan en Evert ten Napel in de programma's voorbij. Daarnaast heeft John de Bever voor de gelegenheid een 'Hornbach-'jingle uitgebracht. Verder wordt de campagne uitgerold in online video (zie onder), outdoor, print en op de radio. Bekijk de landingspagina hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken