Employed media: zet je eigen organisatie in voor optimale contentmarketing

Employed media: zet je eigen organisatie in voor optimale contentmarketing
  • Content
  • 31 mrt 2014 @ 12:28
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Storytelling

Op curation.nl staat een goed artikel over een vierde type medium dat van belang is bij contentmarketing: employed media. Hierbij zet je de medewerkers in het content-creatieproces. Dit type is een aavulling op de bekende paid, earned en owned media.

Het inzetten van medewerkers kan volgens curation.nl op 2 manieren: gebruik hun netwerk om jouw content te delen en door ze te vragen om interessante informatie te leveren. 

Hier zitten wel wat haken en ogen aan, want het vergt een strakke planning en een goede begeleiding. Op curation.nl vind je tips over hoe je dat kan aanpakken. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken