The Influencers Movement overgenomen door Dashmote

The Influencers Movement overgenomen door Dashmote
  • Content
  • 29 mei 2018 @ 10:55
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

The Influencers Movement is grotendeels overgenomen door de oprichters van tech scale-up Dashmote.

TIM gaat verder onder de nieuwe naam Base en richt zich voortaan op het wereldwijd professionaliseren van influencer marketing. Dat gaat van het matchen van samenwerkingen tussen influencers en merken, tot faciliteiten voor influencers verzorgen zodat zij beter hun werk kunnen doen. TIM, opgericht in 2013, is naar eigen zeggen het eerste influencer marketing-platform van Nederland.

Dorit Roest, oprichter van TIM en nu co-founder van Base (en links op de foto), laat weten: 'De kracht van influencer marketing zit 'm in de authenticiteit en creativiteit van de influencer. Iedereen weet dat, maar toch blijft de branche vooral het 'traditionele' bereik meten. Wij zien het als onze plicht om de echte waarde van influencer marketing te bewijzen. Daarbij gaan we niet langer uit van bereik, maar meten we het werkelijke effect en hebben we oog voor kwaliteit en de relevantie van de uitingen.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken