Hendrik-Jan Vonk algemeen directeur Marcommit

Hendrik-Jan Vonk algemeen directeur Marcommit
  • Content
  • 20 mrt 2019 @ 10:21
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentPRPersonalia

Hendrik-Jan Vonk (40) is gestart als algemeen directeur en mede-eigenaar van PR- en contentmarketingbureau Marcommit. Vonk komt van HR-softwareleverancier Raet, waar hij de functie van directeur overheid vervulde.

Met de komst van Vonk wil Marcommit verder groeien. Naast de dagelijkse leiding gaat hij zich focussen op het uitbreiden van het klantportfolio en het optimaliseren van de organisatiestructuur.

Vonk laat weten: 'Marcommit is een gevestigd en gerespecteerd bureau en ik ben dan ook trots dat ik hier nu deel van uitmaak. Het speelveld van PR is interessanter en relevanter dan ooit. Ik kijk ernaar uit om klantvraagstukken om te zetten in passende strategieën. Een van mijn doelen met Marcommit is dat de identiteit behouden blijft. Professionalisering mag de proactiviteit, creativiteit en eigenzinnigheid van het bureau niet in de weg staan. Marcommit moet bovenal een gave club blijven, waar mensen graag werken en klanten mee willen samenwerken.'

Marianne Barneveld, oprichter van Marcommit, voegt daaraan toe: 'Om ons bureau te laten groeien hebben we gezocht naar iemand met leiderschapskwaliteiten. Iemand die weet wat er nodig is om als organisatie snel in te spelen op ontwikkelingen en mee te bewegen met de markt. Met Hendrik-Jan aan boord heb ik er alle vertrouwen in dat we onze doelstellingen voor de komende jaren kunnen gaan realiseren.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken