George Steur nieuwe directeur van Bruna
- Food-en-retail
- 18 aug 2017 @ 09:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 18 aug 2017 @ 09:05
- Sjaak Hoogkamer
Postkantoren BV benoemt George Steur tot algemeen directeur van Bruna. Hij volgt per 1 september Rob Schuyt op, die sinds eind vorig jaar ad interim de positie bij de winkelketen heeft ingenomen.
George Steur heeft de afgelopen 20 jaar managementfuncties bekleed bij tal van toonaangevende internationale bedrijven. Zo was hij voor The Carphone Warehouse verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van The Phone House eigen winkels en franchise in Nederland en de uitrol naar andere landen. Daarna heeft hij zich toegelegd op het ontwikkelen van nieuwe strategieën, online initiatieven en omnichannel projecten bij verschillende organisaties.
George Steur
Steur: ‘Bruna is een prachtig bedrijf, dat met bijna 150 jaar een enorme geschiedenis heeft. Het is één van de sterkste retailmerken in Nederland. Tegelijkertijd is het nodig de keten weerbaarder te maken en verder te laten groeien, onder meer door ontplooiing van nieuwe commerciële concepten, verdere merkontwikkeling en verbetering van klanttevredenheid.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Verkoop Blokker van de baan06-05-2024
- Campagne voor nieuwe smaken... 06-05-2024
- DOSSIER MERKENBOUWEN - De kant van... 06-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 06-05-2024
- [marketeer 201] Niels van den Bergh... 03-05-2024
- Veja scoort met in-store schoenmaker02-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing