Te Grotenhuis nieuwe Marketing en Sales director bij Mobiel Centre Marktonderzoek

  • Food-en-retail
  • 31 jan 2018 @ 08:44
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenPersonalia

Hendrik te Grotenhuis is aangenomen als Marketing en Sales director bij Mobiel Centre Marktonderzoek. Als mede aandeelhouder gaat hij zich met name bezig houden met Mobiel Centres smaaktest concept 'Tastey'.

'Ook het positioneren van Mobiel Centre als de partij in Nederland voor het outsourcen van datacollectie processen is onderdeel van zijn takenpakket', reageert directeur Harm Weber op de benoeming. 'Wij geloven sterk in een shared services aanpak voor onze opdrachtgevers'.
(PvWK)

Check hieronder het videobericht.  



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken