Susanne Stolwijk leidt Twitter-salesteam BrandDeli

Susanne Stolwijk leidt Twitter-salesteam BrandDeli

Susanne Stolwijk is aangesteld als eindverantwoordelijke voor het Twitter-team binnen BrandDeli. Sinds een aantal maanden is zij achter de schermen al actief in deze rol. In 2013 is Stolwijk bij Twitter gestart als achtereenvolgens accountmanager en account director. Vanaf heden zal zij aan het hoofd staan van een vijfkoppig salesteam dat onderdeel is van mediabedrijf BrandDeli.

In januari 2017 kondigden Twitter en BrandDeli aan dat BrandDeli de officiële Nederlandse salespartner van Twitter werd. Om de kennis te behouden en de goede samenwerking met de bestaande relaties en klanten te continueren, trad een een deel van het salesteam van Twitter in dienst bij BrandDeli.

Klaartje Kuypers, COO bij BrandDeli: ‘Met Susanne’s jarenlange ervaring en kennis van het Twitterplatform en de Twitter-organisatie is zij de aangewezen persoon om met het team de next steps te gaan maken. We hebben er alle vertrouwen in dat met de aanstelling van Susanne de samenwerking met de bestaande Twitter-relaties in de Nederlandse markt alleen maar verder kan worden versterkt’.

Barry Collins, Twitter’s Head of Global Resellers at Twitter: ‘Susanne brengt een schat aan ervaring mee naar het BrandDeli-team en wij zijn blij om te zien hoe het team groeit en vele successen boekt in de Nederlandse markt. BrandDeli blijft sterk doorgroeien, door innovatieve oplossingen te bieden, gecombineerd met een uitstekende servicegerichtheid, aan Twitter-adverteerders in Nederland.’

Susanne Stolwijk: ‘Ik ben verheugd om in deze rol de Nederlandse markt verder te bedienen en ben overtuigd dat Twitter in 2017 en de verdere toekomst een belangrijke rol blijft spelen om merken succesvol in contact te laten komen met hun doelgroepen. De komende periode zal onze focus liggen op het live en video-aspect. Wij voorzien hier de grootste groeimogelijkheden voor onze relaties’. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken