Susanne Stolwijk leidt Twitter-salesteam BrandDeli
- Media
- 27 sep 2017 @ 10:26
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Online advertisingPersonaliaSalesOnlineSocial media
- 27 sep 2017 @ 10:26
- Redactie MarketingTribune
Susanne Stolwijk is aangesteld als eindverantwoordelijke voor het Twitter-team binnen BrandDeli. Sinds een aantal maanden is zij achter de schermen al actief in deze rol. In 2013 is Stolwijk bij Twitter gestart als achtereenvolgens accountmanager en account director. Vanaf heden zal zij aan het hoofd staan van een vijfkoppig salesteam dat onderdeel is van mediabedrijf BrandDeli.
In januari 2017 kondigden Twitter en BrandDeli aan dat BrandDeli de officiële Nederlandse salespartner van Twitter werd. Om de kennis te behouden en de goede samenwerking met de bestaande relaties en klanten te continueren, trad een een deel van het salesteam van Twitter in dienst bij BrandDeli.
Klaartje Kuypers, COO bij BrandDeli: ‘Met Susanne’s jarenlange ervaring en kennis van het Twitterplatform en de Twitter-organisatie is zij de aangewezen persoon om met het team de next steps te gaan maken. We hebben er alle vertrouwen in dat met de aanstelling van Susanne de samenwerking met de bestaande Twitter-relaties in de Nederlandse markt alleen maar verder kan worden versterkt’.
Barry Collins, Twitter’s Head of Global Resellers at Twitter: ‘Susanne brengt een schat aan ervaring mee naar het BrandDeli-team en wij zijn blij om te zien hoe het team groeit en vele successen boekt in de Nederlandse markt. BrandDeli blijft sterk doorgroeien, door innovatieve oplossingen te bieden, gecombineerd met een uitstekende servicegerichtheid, aan Twitter-adverteerders in Nederland.’
Susanne Stolwijk: ‘Ik ben verheugd om in deze rol de Nederlandse markt verder te bedienen en ben overtuigd dat Twitter in 2017 en de verdere toekomst een belangrijke rol blijft spelen om merken succesvol in contact te laten komen met hun doelgroepen. De komende periode zal onze focus liggen op het live en video-aspect. Wij voorzien hier de grootste groeimogelijkheden voor onze relaties’.
- exploitant
- BrandDeli
- reclame
- social media
- sales
- salesteam
- advertenties
- advertising
- Susanne Stolwijk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Age Sluis (Linda): We focussen... 02-05-2024
- Coldeweijer start speciale... 01-05-2024
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina... 01-05-2024
- Ziggo Sport verwerft triple CL... 30-04-2024
- Ster realiseert 201 miljoen euro in... 30-04-2024
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing