Alice van den Boogaard

Alice van den Boogaard
Werkt bij: Value X i.o.
Functie: Opportunity Manager

Biografie Alice van den Boogaard werkt al meer dan 15 jaar op het raakvlak tussen klant- en marktstrategie en marketing intelligence. Zij vertaalt klant- en marktinzichten naar strategie en operationele doelstellingen, leidend tot zeer gewenste business resultaten, zoals verhoogde commerciële slagkracht en het winnen van de strijd om de klant.

Alice assisteert bedrijven in het met nieuwe ogen naar hun organisatie kijken: vanuit het perspectief van de klant. Haar bedrijf begeleidt mensen in dit andere denken en met gedegen analyses (van klant, markt en concurrent) om nieuwe commerciële mogelijkheden inzichtelijk te maken, resulterend in verbeterde bedrijfsresultaten. Verbeterde bedrijfsresultaten betekent nieuwe markten en doelgroepen. Dit perspectief verbetert ook klanttevredenheid, klantloyaliteit, retentie (klantbehoud), up & cross sell….. alle leidend naar hogere omzet. Alice doet dit als interim (project)manager, adviseur, spreker, workshop gever en, sinds kort, ook als blogger.

Anderen over Alice: visionair, groot analytisch en conceptioneel vermogen, uitstekende communicator, inspirator, vrije denker, denkt in oplossingen, resultaat gericht.

 

LinkedIn

 

 

Recente artikelen van Alice van den Boogaard

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken