'Randstad kiest voor shorttrack'
- Sponsoring
- 13 jun 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Sponsoring
- 13 jun 2013 @ 00:00
- Redactie Sponsoring
De verbintenis zou al komend olympisch seizoen moeten ingaan. In eerste instantie gaat het om een gedeeld hoofdsponsorschap met KPN, in een later stadium (na de Olympische Spelen van 2014 in Sochi) zou Randstad de hoofdsponsoring alleen op zich gaan nemen.
Gisteren verlengde KPN het sponsorcontract met de KNSB. Daarmee blijft het bedrijf zeker tot en met 2016 hoofdsponsor van de bond, met een optie om twee jaar te verlengen. KPN blijft in het gewijzigde contract ook hoofdsponsor van de disciplines langebaanschaatsen, de team pursuit, het marathonschaatsen en vooralsnog tot en met de Spelen in Sochi ook het shorttrack.
KPN treedt terug als hoofdsponsor van het inline-skaten en blijft hier als subsponsor aan verbonden. De KNSB is op zoek naar een hoofdsponsor voor deze discipline.
Binnen de disciplines marathonschaatsen en shorttrack is in het nieuwe contract ruimte gemaakt voor een gedeeld hoofdsponsorschap.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vebego sponsort curling richting... 29-09-2025
- Jumbo Sports nieuwe partner Tulp... 16-09-2025
- Hera United trapt af met top... 10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes